היתרונות של בית אבות סיעודי | מוסד סיעודי בפיקוח משרד הבריאות. | iSavta
היתרונות במעבר לבית אבות
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

שילוב המילים 'בית אבות' הוא שילוב הגורם לרתיעה טבעית – אך לא תמיד בצדק. בתי האבות עברו מהפכה של ממש אשר הכניסה סטנדרטים חדשים וגבוהים של איכות – החל מאיכות החדרים, דרך איכות התזונה ועד לאיכות השירותים הנלווים. רגע לפני שנסקור את היתרונות שמציעים בתי האבות לדייריהן נגדיש כי החלטה על מעבר לבית אבות היא החלטה בעלות משמעויות מרחיקות לכת על חיי הקשיש, זו החלטה שחשוב לקבל לאחר התייעצות עם אנשי מקצוע ומעבר שחשוב שיתבצע בהדרגתיות.

היתרונות במעבר לבתי האבות

  • פתרונות טיפול מלאים – אחת הסיבות המרכזיות למעבר לבית אבות היא העובדה כי קשה להעניק לקשיש את הטיפול הנדרש בביתו שלו. מעבר לבית אבות פותר לחלוטין את נושא הטיפול – הקשיש זוכה לבדיקות ולטיפול רפואי על ידי צוות הכולל רופאים, אחיות, פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק, קלינאי תקשורת ועובדים סוציאליים – זאת לצד צוות מטפלים מקצועי ומיומן הותן מעלה לצרכי הטיפול היומיומיים של הקשישים.

  • סביבה בטוחה – בתי האבות מהווים סביבה בטוחה ושלווה לקשישים , הן מבחינת התאמה והנגשה של המבנים והחדרים לצרכי הקשישים והן מבחינת בטחון אישי – בתי האבות מאויישים מסביב לשעון ויש בהם מנגנוני אבטחה אשר מאפשרים הן לקשישים והן לבני המשפחות לישון בראש שקט.

  • חיי חברה – הבדידות מהווה את אחת התופעות עם ההשלכות הקשות ביותר על חייהם של בני הגיל השלישי – מעבר לבית אבות מעניק פתרון נפלא לנושא הבדידות. שפע של פעילויות פנאי, בידור וחברה מוצעים לדיירי האבות – כולל חוגים, הרצאות, מסיבות ואירועים חברתיים. בית האבות מהווה פלטפורמה נהדרת עבור הקשיש ליצור קשרים חברתיים חדשים ומשמעותיים עם דיירים אחרים בני גילו.

  • פיקוח – בתי האבות מחוייבים ברישיון מטעם משרד הבריאות, הרישיון נועד להבטיח את איכות הטיפול בקשישים. מעבר לכך מבצע משרד הבריאות ביקורות שוטפות בבתי האבות בישראל ומעניק ציוני תפקוד לאחר סקירת שירותי הבריאות, הסיעוד, התזונה וכדו' במוסדות. ציוני הביקורת מהווים כלי חשוב בבחירת בית האבות– כי מן הסתם תרצו שיקירכם ישהה בבית אבות הזוכה לציוני תפקוד גבוהים. את ציוני בתי האבות בישראל תוכלו לבדוק בקלות ונוחות בדירוג הייחודי של בתי האבות באתר iSavta.

 

נחזור ונדגיש כי ההחלטה על מעבר קשיש לבית אבות צריכה להיעשות בכובד ראש ובליווי אנשי מקצוע – כולל בחירת בית אבות אשר מעניק פתרונות לצרכים האישיים והבריאותיים של אותו קשיש.

בדירוג בתי האבות באתר iSavta  תוכלו ליהנות מסקירה מקיפה של בתי האבות בישראל – כולל ציוני ביקורות משרד הבריאות – אשר יכולה לסייע לכם בהליך הבחירה והסינון של בית אבות עבור יקירכם.

 

שיתוף

קרא עוד אודות בתי אבות

דיור מוגן: הסוגים השונים של דיור לבני גיל הזהב

בתי אבות

דיור מוגן: הסוגים השונים של דיור לבני גיל הזהב

קראו עוד
בית אבות רק למי שאוהבים באמת

בתי אבות

בית אבות רק למי שאוהבים באמת

קראו עוד
בית אבות לילדים אוהבים

בתי אבות

בית אבות לילדים אוהבים

קראו עוד
כל מה שרציתם לדעת על דיור מוגן

בתי אבות

כל מה שרציתם לדעת על דיור מוגן

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!