מטפלים ישראלים לסיעוד קשישים – תרבות, זמינות, מחיר | iSavta
מטפלים סיעודיים ישראלים: נעים להכיר גם אתכם
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

באופן כמעט אוטומטי אנחנו חושבים ישירות על עובדים זרים כשמדובר בתחום של סיעוד, אך הזמן עושה שינוי וכיום עולה הביקוש לאיתור מטפלים סיעודיים ישראלים ממגוון סיבות. בחיפוש אחר עובד סיעודי טוב ומסור כדאי שתכירו את היתרונות והחסרונות גם באפשרות של עובדים ישראליים המציעים את עצמם לסיעוד.

תרבות

אין ספק שלתרבות המשותפת ולשפה המשותפת יש יתרונות שלא יסולעו בפז. הקשיש שמקבל אדם שמבין את שפתו ויכול לתקשר איתו בקלות חווה תהליך נעים יותר של התחברות שלא אחת מטיב עם תהליך הקבלה של העובד הסיעודי אל נפשו הרכה של הקשיש.

לכל מטבע יש שני צדדים וחשוב שתכירו את שניהם. ראשית, התרבות הישראלית מפארת ומקדשת את מוסד המשפחה, אפשר לומר בריש גלי שאנחנו אחת המדינות היחידות בעולם שמקדת את שלמות המשפחה ואת המסירות לבני המשפחה בצורה כל כך קנאית. אותה קדושת משפחה גוזרת באופן טבעי עקרונות של חמלה, אהבה וחום שלעתים חסרים בתרבויות רבות בעולם.

מנגד, המציאות הלחוצה בה אנו חיים מייצרת בקרב רבים מאתנו מצבי סטרס ולחץ. את שלוות הנפש של יוצאי מזרח אסיה היינו וודאי מאמצים בקנאות, לו הייתה ניתנת לנו ההזדמנות ואולי זהו עקב אכילס שנושאת עמה התרבות שלנו, בבואנו לבחון יתרונות וחסרונות של התרבות המשותפת.

זמינות ופניות

במרבית המקרים ינהל העובד הסיעודי הישראלי מערך חיים כפול. מעבר לטיפול בקשיש הוא ינהל טיפול מקביל בבני משפחה שלו, הוא יטפח מסגרת של חיי משפחה וחיי חברה משלו וידרוש את הזמן המגיע לו, באופן טבעי, לשם כך. גם כאן יש יתרון ויש חיסרון, לעומת העובד הזר שמצוי רחוק ממשפחתו, שואב העובד הישראלי אנרגיות ותעצומות נפש מחיי משפחה וחיי חברה שונים שיוצרים אצלו את ההפרדה ואת ההבדל בין היותו מטפל סיעודי ואדם בעל חיים נוספים, דבר שלא אחת חסר אצל עובדים זרים שנשאבים מדי אל תוך משימת הטיפול ולוקחים את הדברים ברמה אישית שמפריעה לא אחת לשמירה על מקצועיות הטיפול.

עלות מטפל סיעודי ישראלי

לא סתם הייתה נהירה גדולה של עובדים זרים, כנראה שפערי המטבע בהם אנו חיים עושים את שלהם ואכן, עלות עובד זר היא נמוכה מעלותו של עובד מטפל סיעודי ישראלי מקומי שדורש סכום הוגן בתמורה לטיפול סיעודי, שהוא אכן משימה מורכבת שדורשת כוחות נפש, כוחות פיזיים ורמה גבוהה של מקצועיות ולכן, יש לבחון האם תמורת כל אלו, לא שווה לכם לשלם יותר?

 

למידע נוסף: המאגר הארצי של מטפלות ומטפלים סיעודיים 

 

שיתוף

קרא עוד אודות טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

קראו עוד
משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

טיפול בקשישים

משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

קראו עוד
המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה

טיפול בקשישים

המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה

קראו עוד
⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

טיפול בקשישים

⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!