טיפולי הידרותרפיה לגיל השלישי - מידע כללי, ספקים ומחירים | iSavta
הידרותרפיה לקשישים
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

הידרותרפיה הוא ענף טיפול המנצל את התכונות הנפלאות של המים, כסביבה עם לחץ מופחת, לטיפולי פיזיותרפיה מיוחדים. ההידרותרפיה מומלצת מאוד לקשישים הסובלים מבעיות אורתופדיות שונות כדוגמת כאבי גב ומפרקים, למחלימים משבר בירך ובאגן, לסובלים מבעיות ניווניות שונות ואף לסובלים ממחלות זקנה המתאפיינות בפגיעה קוגניטיבית כדוגמת פרקינסון. טיפולי הידרותרפיה יכולים לשפר בצורה משמעותית את תפקודי היומיום ולהקל על כאבי מפרקים ושרירים כך שהם מומלצים בחום לבני הגיל השלישי. 

 

מהי הידרותרפיה? 

הידרותרפיה הוא תחום טיפולי פיזיותרפיה הנערכים במים (פירוש המילה הידרו הוא מים ופירוש הילה תרפיה הוא טיפול) וכוללים מגוון שיטות טיפול שונות בהן שיטת הליוויק לבעלי מוגבלויות פיזיות ונכויות שונות, ג'הארה המתמקדת בעמוד השדרה, שיטת ווטסו אשר כוללת לחיצות ונגיעות המגיעות מן השיאצו ועוד. היתרון הגדול של ההידרותרפיה הוא ניצול התכונות המיוחדות של המים הן כסביבה מופחתת לחצים, הן כסביבה בטוחה יותר מפני נפילות והחלקות והן כסביבה המאפשרת לגוף טווחי תנועה גדולים יותר כך שניתן להפעיל מס' רב יותר של שרירים מאשר מחוץ למים. 

 

למי מיועדים טיפולי הידרותרפיה? 

טיפולי ההידרותרפיה מתאימים ומומלצים לקהלים שונים ומגוונים עם דגש מיוחד על קשישים הסובלים מבעיות אורתופדיות ונוירולוגיות שונות – כאבי מפרקים, כאבי גב, בעיות שרירים, בעיות נוירולוגיות, בעיות בכלי הדם, מחלות כרוניות שונות (כדוגמת סוכרת) ואף מומלצת לקשישים הסובלים ממתחים ולחצים נפשיים שונים. 

 

סוגי טיפולי הידרותרפיה? 

ההידרותרפיה היא שם כולל לטיפולי פיזיותרפיה במים כאשר ישנם מספר שיטות כגון הידרותרפיה 'קונבנציונלית', הליוויק, ואטסו, באד ראגאז ועוד...שיטות הטיפול מומלצות על פי הצרכים הטיפוליים של הקשיש המטופל. המשותף לכל השיטות הוא טיפול בבריכה ייעודית עם מים חמימים המאפשרים סביבת טיפול מופחתת לחצים (בתוך המים משקל הגוף הוא כ-5% בהשוואה למשקל ביבשה, כך שהעומס והלחצים על הגוף מופחתים בצורה משמעותית). 

 

טווחי מחיר  לטיפולי הידרותרפיה 

עלות ממוצעת של טיפול הידרותרפיה נעה סביב 250-300 ₪ לטיפול בודד, עם זאת חשוב לדעת כי טיפולי הידרותרפיה נכללים בסל הבריאות ניתן לקבל החזר מקופות החולים בהתאם לתנאי הזכאות. 

 

ספקי טיפולי הידרותרפיה? 

בית איזי שפירא  – ארגון הפועל לשיפור איכות החיים של בעלי מוגבלויות ומפעיל 2 בריכות טיפוליות.  טלפון – 09-7701222  

המרכז לטיפול במים ליאו באק  – מרכז לטיפולים שונים במים, כולל טיפולי הידרותרפיה. טלפון  1800-323277

בית החולים שיבא – בבית החולים השיקומי המשולב פועלות 2 בריכות טיפוליות. טלפון –03-5305317 

 

למידע נוסף, ראו עוד על שירותים לגיל השלישי

שיתוף

קרא עוד אודות שירותים לגיל השלישי

השאלת ציוד רפואי לקשישים

שירותים לגיל השלישי

השאלת ציוד רפואי לקשישים

קראו עוד
תזונאית (דיאטנית) לקשישים

שירותים לגיל השלישי

תזונאית (דיאטנית) לקשישים

קראו עוד
רפואה גריאטרית 

שירותים לגיל השלישי

רפואה גריאטרית 

קראו עוד
ריפוי בעיסוק לקשישים

שירותים לגיל השלישי

ריפוי בעיסוק לקשישים

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!