השילוב של עזיבת מטפלים וחופשת הכריסמס מחייב מעבר לגמלת סיעוד בכסף| העסקה ישירה | iSavta
השילוב של עזיבת מטפלים וחופשת הכריסמס מחייב מעבר לגמלת סיעוד בכסף
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

החשש הגדול - מצב בו גם אין מטפלים וגם לא מקבלים את גמלת הסיעוד. 

הפתרון - מעבר לגמלת סיעוד בכסף באופן מיידי, כל עוד יש לכם מטופלים רשומים. 

אם אין מטפלים רשומים על שמכם - לא ניתן לעבור להעסקה ישירה.

הצטרפו לשירות באופן מיידי בקישור זה.

כמו תמיד, מוזמנים להעזר בלוח המטפלים המחליפים היחיד בארץ - רק באייסבתא!

 

בשגרה אנו ממליצים למעסיקי מטפלים זרים לקבל את גמלת הסיעוד בכסף כדי לחסוך אלפי שח כל שנה, וכדי להנות מגמישות כאשר מחפשים מטפלים לחופשת המולדת. במאמר זה נסביר איך המלחמה וחופשת הכריסמס משתלבים וצפויים ליצור משמעותי של מטפלים בחודשים הקרובים ונסביר איך העסקה יכולה לעזור לכם בנושאים הבאים:

 

  1. קבלה של גמלת הסיעוד ישירות לחשבון הבנק, גם אם המטפלים עוזבים את הארץ וגם אם לא מצליחים למצוא מטפלים חדשים
  2. גמישות רבה בעת חיפוש מטפלים מחליפים ואפשרות להציע שכר גבוה יותר למחליפים
  3. חיסכון של אלפי שח בשנה

 

כפי שניתן לראות בכתבתה של נועה פרנק באתר וויינט, לצד סיפורי גבורה של מטפלים שהצילו את המטופלים שלהם, ולצד מטפלים זרים שלצערנו הרב נרצחו, יותר מ-1,000 מטפלים זרים כבר עזבו את הארץ מתחילת המלחמה, כאשר מגמה זו צפויה להמשך ככל שמצב המלחמה ימשיך. גם מוקד התמיכה שלנו מקבל כל יום דיווחים על מצוקה שהולכת וגדלה באיתור מטפלים זרים, ובמקביל לכך ייבוא המטפלים החדשים לארץ קטן בצורה משמעותית.

 

בנוסף לכך, כמו בכל שנה, מטפלים רבים צפויים לטוס בתקופת הכריסמס לחופשת מולדת. בשנים רגילות, דצמבר הינו החודש עם הביקוש הגבוה ביותר למטפלים מחליפים בשל העובדה שמטפלים רבים רוצים לבלות את החג הזה עם משפחותיהם. בשל כך בחודשים הקרובים צפוי להיות ביקוש רב למטפלים זרים לצד היצע נמוך.

 

חשוב לציין שניתן לעבור להעסקה ישירה רק כאשר ישנם מטפלים הרשומים על שמכם, לכן כדאי לבצע את המהלך בהקדם האפשרי, לפני עזיבה אפשרית של המטפלים. גמלת הסיעוד תכנס כל חודש לחשבון הבנק שלכם, גם אם המטפלים יעזבו את הארץ וגם אם לא תמצאו מטפלים במקומם. גם אם אתם בטוחים ב 100% שהמטפלים ישארו בארץ בכל מצב, כדאי לא להיות שאננים. הלחץ של המשפחות במדינות המוצא, במיוחד אם המצב יחמיר חלילה, עלול להכריע את הכף ולגרום לעזיבה פתאומית.

 

בשל כך, אנחנו ממליצים בחום לכל בני המשפחה המעסיקים מטפלים זרים לעבור באופן מיידי להעסקה ישירה של המטפלים הזרים וקבלה של גמלת הסיעוד בכסף, כדי להימנע ממצב בו גם המטופלים נשארים ללא מטפל/ת זר/ה וגם אין קבלה של גמלת הסיעוד. 

המעבר להעסקה ישירה יחסוך לכם כ-800 שח לחודש בממוצע (לאחר שלוקחים בחשבון את הפרשות חברת הסיעוד לפנסיה ולפיצויים). בסכום זה ניתן להשתמש כדי להציע שכר גבוה יותר למטפלים מחליפים בתקופת הכריסמס, או לכל מטרה אחרת כמובן.

 

למי שלא מכיר את אייסבתא עדיין נשמח לספר שאנחנו גאים ושמחים לשרת למעלה מ-130,000 בני משפחה מעסיקים ומטפלים זרים במשך 12 שנים. הפלטפורמה שלנו מספקת מעטפת שלמה של שירותי סיעוד באופן דיגיטלי, כולל איתור מטפלים זרים, העסקה ישירה של המטפלים, איתור מטפלים מחליפים, הרשמה בתאגיד במחירים מוזלים וביטוח בריאות למטפלים. שירות ההעסקה הישירה זוכה ל 99% שביעות רצון מאז שהושק לפני יותר מ 4 שנים. התמונה בראש המאמר כוללת המלצה חמה מדוד, בן משפחה שנעזר בשירותינו בשנים האחרונות.

 

בשל הביקוש הרב לשירות ההעסקה הישירה ולרגל המצב, אנו מציעים הנחה של 30% על התשלום הראשון בשני מסלולי השירות: 

  • השירות המלא בו הצוות שלנו מגיש עבורכם את הטפסים לביטוח הלאומי (ולקרן ניצולי השואה במידת הצורך), מחשב עבורכם את השכר החודשי ומפיק עבורכם חישוב שכר באנגלית / רוסית. התשלום הראשון הינו 420 שח במקום 599 שח, והתשלום  החודשי הינו 99 שח לחודש. הקלידו את קוד ההנחה SAVTAOCTO בעמוד התשלום לקבלת ההנחה
  • השירות העצמי בו אתם מחשבים את השכר החודשי ב-2 לקליקים לחודש (סרטון הדגמת המערכת נמצא כאן), בעלות ראשונית של 272 שח במקום 389 שח ועלות חודשית של 49 שח לחודש. הקלידו את קוד ההנחה SAVTAOCT בעמוד התשלום לקבלת ההנחה

שימו לב - במסלול השירות המלא כלול גם חיפוש מטפלים ללא הגבלה וללא תשלום נוסף, רלוונטי אם אתם מחפשים מטפלים לחופשת המולדת.

מוזמנים להצטרף לשירות בקישור זה, רצוי לעשות זאת ממש עכשיו!

שיתוף

קרא עוד אודות העסקה ישירה

עדכון שכר המינימום - מטפלים זרים אפריל 2024

העסקה ישירה

עדכון שכר המינימום - מטפלים זרים אפריל 2024

קראו עוד
חוסר ודאות וחוסר שקיפות בעולם הסיעוד

העסקה ישירה

חוסר ודאות וחוסר שקיפות בעולם הסיעוד

קראו עוד
הסיפור של עדי - מהתלבטות לחיסכון מיידי של 7,200 שח בשנה

העסקה ישירה

הסיפור של עדי - מהתלבטות לחיסכון מיידי של 7,200 שח בשנה

קראו עוד
איך תתמודדו עם 13 הבעיות הקשות בתחום הסיעוד שצפו בדיון הוועדה המיוחדת לעובדים זרים? יש פתרון

העסקה ישירה

איך תתמודדו עם 13 הבעיות הקשות בתחום הסיעוד שצפו בדיון הוועדה המיוחדת לעובדים זרים? יש פתרון

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!