כסאות רחצה לבטיחות עבור קשישים - מידע מקצועי, ספקים ומחירים | iSavta
כסאות רחצה לבטיחות עבור קשישים והגיל השלישי
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

במצבים של מוגבלויות גופניות שונות ובמצבים סיעודיים שונים הרחצה במקלחת הופכת מפעילות פשוטה לפעילות מאתגרת ואף לא בטיחות (נפילות והחלקות). כסאות הרחצה מעניקות פתרון יעיל, קל ובטיחותי לרחצה עצמאית או עם סיוע, לקשישים סיעודיים.

.

מהו כיסא רחצה?

 כיסא רחצה הינו כיסא ייעודי לחדר האמבטיה המאפשר רחצה בצורה בטוחה ונוחה לקשישים סיעודיים ובעלי מוגבלויות פיזיות שונות. פעולת הרחצה נעשית בישיבה על כיסא הרחצה והיא מתאימה  לאנשים בעלי מוגבלויות אשר אינם מסוגלים לעמוד, לקשישים אשר מתקשים לעמוד בבטחה במקלחת ונמצאים בסכנת נפילה וכן לקשישים סיעודיים אשר רחיצתם נעשית על ידי המטפל הסיעודי.

 

למי מיועדים כיסאות הרחצה?

כיסאות הרחצה מיועדים לכל אדם אשר כלל אינו יכול לעמוד  (כדוגמת אנשים הסובלים משיתוק בפלג הגוף התחתון) או מתקשה בעמידה יציבה ומועד לאיבוד שיווי משקל (כדוגמת קשישים סיעודיים). כסאות הרחצה שכיחים בעיקר בקרב נכים, בעלי מוגבלויות וקשישים סיעודיים. כיסאות הרחצה משמשים גם במקרים בהם אדם אינו יכול להתרחץ בצורה עצמאית וזקוק לסיוע בפעילות זו – כסאות הרחצה מקלים מאוד על המטפל ברחיצת המטופל ומאפשרים רחצה קלה ובטוחה.

 

סוגי כיסאות רחצה

כיסאות רחצה מגיעים במגוון רחב של סוגים – החל ממושבים דמויי ספסל להנחה בין דפנות האמבטיה, דרך כיסאות פשוטים ללא ידיות או משענת, ועד כיסאות עם משענת ו/או ידיות אחיזה, כיסאות עם רגליים טלסקופיות הניתנות להגבהה, כיסאות רחצה משולבים עם כיסאות שירותים ועוד...חשוב מאוד להתאים את הכיסא לקשיש הסיעודי ולצרכיו האישיים – הן בממדים והן בפונקציונליות. לשם כך יש להקפיד להתייעץ עם איש מקצוע בטרם בחירת כיסא הרחצה עבור יקירכם. 

 

טווחי מחיר לכיסאות רחצה

כשם שישנם סוגי כיסאות רחצה רבים כך גם טווח המחירים רחב ומשתנה בהתאם לסוג, לאיכות ולפונקציונליות הכיסא. כיסאות רחצה בסיסיים (כדוגמת מושבים ללא משענת או ידיות אחיזה או כיסאות רחצה פשוטים עם משענת ו/או ידיות אחיזה) יעלו מתחת ל-300 ₪ ואילו כיסאות רחצה מורכבים, כדוגמת כיסאות גלגלים המותאמים לשימוש ככיסא רחצה וככיסא שירותים יכולים להגיע גם למחירים הנעים לטווחי מחיר של 2000 ₪ ואף יותר.

 

ספקי כיסאות רחצה

ליברטי  – החברה המתמחה בייבוא ושיווק של מוצרים המותאמים לגיל השלישי. טלפון – 1-801-713-775  

טבע החיים   – חברה המתמחה  במוצרי בריאות, ניידות, נוחות והיגיינה.-  073-360-4316 

י.ש.מ (יד שרה מסייעת) – ציוד רפואי ושיקומי מבית יד שרה – כולל מכירת מגוון סוגים של כסאות  רחצה. טלפון – 02-6444670 

 

 

 

שיתוף

קרא עוד אודות מוצרים לקשישים

כרית ישיבה לפצעי לחץ

מוצרים לקשישים

כרית ישיבה לפצעי לחץ

קראו עוד
מנוף הרמה חשמלי לטיפול בקשישים סיעודיים

מוצרים לקשישים

מנוף הרמה חשמלי לטיפול בקשישים סיעודיים

קראו עוד
עזרים לקימה מהמיטה

מוצרים לקשישים

עזרים לקימה מהמיטה

קראו עוד
הגבהה למיטה לקשישים - מידע על המוצר, ספקים ומחירים

מוצרים לקשישים

הגבהה למיטה לקשישים - מידע על המוצר, ספקים ומחירים

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!