מטפלת פיליפינית לסיעוד | iSavta
מטפלת פיליפינית לסיעוד
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

כל מי שאי פעם היה צריך לטפל בקשיש מבחינה סיעודית, לרחוץ אותו, לסעוד אותו, להוליך אותו ממקום למקום ולהיות שם בשבילו כאילו היה תינוק, רק מגודל הרבה יותר, חזק יותר ובמצב רגשי ונפשי חמור ופגיע יותר, יודע עד כמה העבודה הזו והאחריות הזו קשות ומורכבות מכל בחינה. צריך להיות אדם בעל אופי ותכונות מיוחדות מאוד על מנת להצליח ולהתמיד בעבודה זו לאורך זמן, תוך כדי הבנה כי מדובר על "עסקה" לטווח זמן קצר ומוגבל שיכול להסתיים בכל רגע עם מותו של המטופל.

 

בחינת שוק המטפלים הסיעודיים מראה, בבירור, כי מרביתם המוחלט מגיע ממדינות כמו הפיליפינים, סרי לנקה, הודו וממדינות מתפתחות נוספות, הן מאסיה והן ממזרח אירופה, בהן הצורך הכלכלי וקשיי הפרנסה נמצאים בקו מקביל עם הערכים התרבותיים והחברתיים של דאגת הילדים להורים ולסבים עד ליום מותם מתוך רגשי כבוד והערכה ולא מתוך רחמים או הכרח לעשות זאת. העובדים המגיעים מתרבויות אלו מבינים את צרכי הקשיש, דואגים, באמת ובתמים, לטובתו ולרצונותיו ומאמינים כי במעשיהם הטובים כלפי המבוגרים ובדאגתם לאיכות חייו בשנותיו האחרונות הם ממלאים את רצון האל ויזכו לגמול בעולם הבא.

 

מטפלת פיליפינית לסיעוד קשישים

 

מטפלת פיליפינית לסיעוד היא אופציה מועדפת על ידי משפחות וקשישים רבים מכמה סיבות. העיקריות שבהן היא העובדה כי מדובר, באמת, על אנשים המגיעים מתרבות ומחברה של דאגה וטיפול מסור במבוגרים, בחולים ובחלשים. בנוסף, מדובר על קהילה גדולה יחסית הנמצאת בארץ כך שזמן ההמתנה לקבלת מטפלת הוא זמן קצר יחסית ולא דורש אישורים והמתנה לויזות ולקבלת רישיונות עבודה. גם העובדה כי מטפלת פיליפינית לסיעוד תמצא, כמעט בכל עיר, קהילה של פיליפיניות תועיל להורדת ממדי הלחץ הנובעים משעמום, מחוסר מעש ומהריחוק מהמשפחה, ההורים והילדים שנותרו מאחור. מטפלת סיעודית שפועלת מתוך דיכאון, שעמום או געגוע תהיה פחות יעילה, איכותית ורגישה למטופל שלה ולא מתוך רוע וכוונה תחילה חלילה אלא פשוט בשל המצב הנפשי הירוד שלה.

 

יתרון גדול ומשמעותי נוסף של העסקת מטפלת פיליפינית לסיעוד הוא יתרון השפה. מרביתן המוחלט של הפיליפיניות יודעות לדבר אנגלית ברמה טובה ויכולתן ללמוד, במהירות רבה יחסית, את המילים החשובות בעברית, היא יכולת גבוהה יותר ממרבית המטפלות הזרות ממדינות אחרות, בעיקר מזרח אירופאיות. עם זאת, כדאי מאוד לבחור מטפלת שמתאימה באופי, בשפה ובמנטאליות שלה למוצא המטופל גם אם לבני המשפחה יהיה קשה לדבר או להבין את שפתה.

 

העסקת מטפלת פיליפינית לסיעוד עבור ההורים הקשישים שלנו היא לא רק זכות הניתנת להם על פי חוק ודין אלא גם חובה מוסרית וחברתית שעלינו, הצעירים יותר, למלא עבור אלו שהביאו אותנו לעולם, גידלו אותנו וסיפקו לנו את כל מחסורנו עד שבגרנו וגם לאחר מכן וזה הרגע שלנו להחזיר להם ולו במעט על כל מה שעשו עבורנו.

שיתוף

קרא עוד אודות עובדים זרים פנויים לסיעוד

חופשת מולדת אביב 2024 - איתור מטפלות מחליפות לסיעוד בצל המלחמה

עובדים זרים פנויים לסיעוד

חופשת מולדת אביב 2024 - איתור מטפלות מחליפות לסיעוד בצל המלחמה

קראו עוד
הקלות בהעסקת מטפלים זרים שנמצאים בארץ עד 13 שנים בשל המלחמה

עובדים זרים פנויים לסיעוד

הקלות בהעסקת מטפלים זרים שנמצאים בארץ עד 13 שנים בשל המלחמה

קראו עוד
מטפלים זרים לסיעוד - חגים לאומיים לשנת 2024

עובדים זרים פנויים לסיעוד

מטפלים זרים לסיעוד - חגים לאומיים לשנת 2024

קראו עוד
חופשת המולדת של יולי ואוגוסט 2023 - איך למצוא מטפלים מחליפים

עובדים זרים פנויים לסיעוד

חופשת המולדת של יולי ואוגוסט 2023 - איך למצוא מטפלים מחליפים

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!