תחזוקת מכשירי שמיעה | iSavta
מכון שמיעה – תחזוקת מכשיר שמיעה
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

לאחר שביקרתם ונבדקתם אצל מכון שמיעה והמליצו לכם על הרכבת מכשירי שמיעה, עליכם לרכוש מכשיר שמיעה כפי שהומלץ במסגרת הטיפול של מכון שמיעה אשר הלכתם אליו. מכשיר שמיעה אינו זול, וגם לאחר השתתפות הקופה והשתתפות סל בריאות בעלות המכשיר, מחירו די גבוה ועל כן אין לזלזל בתחזוקה של מכשיר שמיעה על מנת לשמור על איכותו לאורך זמן רב ככל האפשר. חשוב מאוד לתחזק ולשמור היטב על מכשיר שמיעה שמשרת אתכם. כאשר מכשיר שמיעה מתקלקל צריך שוב לקבל אישור מאותו מכון שמיעה לשם קבלת מכשיר חדש וזה לוקח זמן בו אתם ללא מכשיר שמיעה לכן חשוב מאוד להקפיד ולהגן על המכשיר בזמן השימוש בו ובזמן אחסנתו. בנוסף, תחזוקה נכונה עשויה לשמור על איכות השמיעה, ולמנוע בדיקות שמיעה חוזרות ונשנות הכרוכות בהחלפת המכשירים וקבלת האישורים מקופת החולים.

יש כללי התנהגות חשובים שיש לאמץ כאשר אתם שומרים ומתחזקים את מכשיר השמיעה שלכם. כמה הרגלים טובים בנוגע לתחזוקת מכשיר השמיעה ישמרו היטב על מכשיר השמיעה שלכם. חשוב כי בכל ערב, בזמן שאתם הולכים לישון ומוציאים את מכשיר השמיעה, תנגבו אותו היטב, בבד יבש או במפית, מלחות או משעווה. צריך לבדוק, במיוחד, את החלק של מכשיר השמיעה שנמצא בזמן שימוש במכשיר בתוך תעלת האוזן, חשוב לנקות חלק זה משעווה של האוזן ומלכלוך. לכל מכשיר יש מברשת מתאימה אשר מגיעה עם המכשיר ומטרתה לנקות את המכשיר מלכלוך ומשעווה. יש המנקים את מכשיר השמיעה בעזרת מברשת שיניים ישנה.

לאחר שניקיתם את המכשיר, שימו אותו בקופסא שלו ופתחו את מכסה הבטריות. גם אם יש למכשיר כפתור המכבה אותו, מומלץ, בכל זאת, בכל לילה לפתוח אותו וכך הלחות אשר מצטברת בתוכו מתאדה והמכשיר נשמר טוב יותר. כאשר אתם מוציאים את הבטריות זה שומר על חיי בטרייה ארוכים יותר של מכשיר השמיעה. במיוחד במכשירי שמיעה שנמצאים בתוך תעלת האוזן יש להקפיד על ניקיון ועל אוורור בכדי שהמכשיר ימשיך לשרת אתכם נאמנה ולא יתקלקל או יצבור לחות ולכלוך.

שיתוף

קרא עוד אודות מכשירי שמיעה

מכשיר שמיעה ביקורי בית של מכוני שמיעה

מכשירי שמיעה

מכשיר שמיעה ביקורי בית של מכוני שמיעה

קראו עוד
מכשירי שמיעה – האם לתקן מכשיר או לרכוש מכשיר חדש

מכשירי שמיעה

מכשירי שמיעה – האם לתקן מכשיר או לרכוש מכשיר חדש

קראו עוד
שמירה על מכשיר שמיעה – להישמע ולשמור

מכשירי שמיעה

שמירה על מכשיר שמיעה – להישמע ולשמור

קראו עוד
מכון שמיעה – נהלים של מכון שמיעה

מכשירי שמיעה

מכון שמיעה – נהלים של מכון שמיעה

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!