מכשירי שמיעה דיגיטליים - מכשירי שמיעה זולים | iSavta
סוגי מכשירי שמיעה לשמוע בדיגיטלית
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

קיימים סוגי מכשירי שמיעה רבים. לכל סוג של מכשיר שמיעה יש תכונות ומאפיינים משלו. מכשירי שמיעה לא רק מגבירים אלא גם משלימים צלילים חסרים אשר אנשים מתקשים לשמוע. ישנם אנשים רבים ששמיעתם נפגעת באזורים רועשים שיש בהם רעשי רקע רבים. קשה לאוזן להפריד בין רעשי הרקע לבין הקולות הקרובים שהאדם צריך לשמוע. למטרה זאת פותחו מכשירי שמיעה דיגיטליים. הם זולים במחיר, וכן פותרים בדיוק את הבעיה של ירידה בשמיעה בסביבה בה יש רעשי רקע רבים. נכון כי יש צורך להתרגל אל המכשירים, אך הם משפרים משמעותית את איכות החיים ופותרים בצורה טובה בעיה של ירידת בשמיעה.

תכונות מכשירי השמיעה הדיגיטליים

מכשירי שמיעה דיגיטליים מאפשרים שמיעת צלילים בצורה מושלמת. הם ממוחשבים ומבוססים על שבב המפיק צלילים מדויקים ומעביר לאדם בדיוק את הצלילים שעליו לשמוע. מכשירי שמיעה דיגיטליים יכולים להיות בהתאמה אישית לאדם אשר משתמש בהם וניתן לתכנת אותם כך שיתאימו לכל אדם באופן ספציפי. מכשירי שמיעה דיגיטליים נותנים צליל אמיתי, יפה וברור עד כי כמעט כל לקוי שמיעה יכול להיעזר וליהנות מהם. העוצמה של מכשיר שמיעה דיגיטאלי היא אוטומטית ואין צורך לכוון אותה כמו במכשירים ישנים יותר.

מכשירי שמיעה דיגיטליים - כמה זה עולה?

מכשירי שמיעה דיגיטליים הם יקרים ולכן יש אופציות טובות, ופחות יקרות, כמו מכשירי שמיעה מאחורי האוזן. גם הם מתאימים לכל סוגי לקויות שמיעה וגם ילדים יכולים להיעזר בהם בהצלחה. מכשירי שמיעה מאחורי האוזן הם זולים יותר ואלה מכשירי שמיעה עמידים שמחזיקים שנים רבות גם בשימוש יום יומי וכמעט בכל תנאי. קל יותר לתקן אותם וכל התחזוקה שלהם זולה ונוחה.

קיימים גם מכשירי שמיעה בהתאמה פתוחה. מכשירים אלה מיועדים במיוחד לאנשים שאינם שומעים את תחום התדרים הגבוהים. ניתן להתאים מכשירי שמיעה בהתאמה פתוחה כך שיגבירו צלילים בתדר גבוה וכך הם נותנים פתרון במיוחד ללקות שמיעה מסוג זה. מכשירים כאלה משאירים את האוזן פתוחה ולא מציקים באוזן. יש אנשים שזה מאוד משמעותי עבורם כי מפריעה להם התחושה כי משהו נמצא להם בתוך האוזן.

ראו גם: ציוד עזר לקשישים

שיתוף

קרא עוד אודות מכשירי שמיעה

מכשיר שמיעה ביקורי בית של מכוני שמיעה

מכשירי שמיעה

מכשיר שמיעה ביקורי בית של מכוני שמיעה

קראו עוד
מכשירי שמיעה – האם לתקן מכשיר או לרכוש מכשיר חדש

מכשירי שמיעה

מכשירי שמיעה – האם לתקן מכשיר או לרכוש מכשיר חדש

קראו עוד
שמירה על מכשיר שמיעה – להישמע ולשמור

מכשירי שמיעה

שמירה על מכשיר שמיעה – להישמע ולשמור

קראו עוד
מכון שמיעה – נהלים של מכון שמיעה

מכשירי שמיעה

מכון שמיעה – נהלים של מכון שמיעה

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!