שטיחים למניעת החלקות - מידע על הספקים המובילים ומחירים | iSavta
שטיחים למניעת החלקות - בטיחות בגיל השלישי
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

נפילות והחלקות בבית הן אחת התופעות השכיחות ועם ההשלכות הקשות ביותר על הבריאות ואיכות החיים בגיל השלישי. אחד מכל חמישה קשישים שחוו נפילה יסיים את חייו בתוך שנה מעת הנפילה, חלק גדול מהנופלים יפכו לקשישים סיעודיים הזקוקים לסיוע קבוע. חשוב לדעת כי את מרבית הנפילות ניתן למנוע! שטיחים המיועדים למניעת החלקות יכולים לסייע בצמצום סכנת ההחלקה במקומות המועדים בבית, בדגש על חדרי האמבטיה והשירותים.

 

מהו שטיח למניעת החלקות?

שטיח כשמו כן הוא – שטיח המיועד לאזורים בבית בהם קיימת סכנת החלקה, בדגש על אזורים של רצפה רטובה – כדוגמת אמבטיה, מקלחת, שירותים ואף באזור הכיור במטבח. השטיחים למניעת החלקות עשויים לרוב מגומי או מחומרים דומים, תחתית השטיח תהיה דבוקה לרצפה באמצעות וואקום או אמצעי אחר (קיימת חשיבות רבה לכך שהשטיחים יהיו מקובעים במקום ולא יזוזו – מה שמגביר את סכנת הנפילה) והחלק העליון של השטיח יהיה לרוב מותאם לעמידה נוחה ויציבה.

 

למי מיועד שטיח למניעת החלקות?

למעשה שטיחים למניעת החלקות יכולים להתאים לכל הגילאים – החל מילדים ועד למבוגרים, אך דווקא בגיל השלישי קיימת חשיבות רבה במיוחד לשימוש בשטיחים נגד החלקות כיוון שהאוכלוסייה המבוגרת באופן טבעי מועדת יותר לנפילות (בשל ירידה באיזון ושיוויי המשקל ויותר מכך – הנזקים של נפילה בגיל מבוגר יכולים להיות חמורים עד כדי מעבר חד מקשיש עצמאי לקשיש סיעודי. חשוב להדגיש כי שטיחים למניעת החלקות הם רק חלק אחד מבין כלל הפעולות שיש לעשות כדי להפוך את המקלחת בפרט והבית בכלל לבטוח יותר מפני סכנת נפילות בגיל השלישי.

 

סוגי שטיחים למניעת החלקות

קיימים בשוק סוגים שונים של שטיחים למניעת החלקות – שטיחי גומי, שטיחי PVC וחומרים שונים, שטיחים אנטי בקטריאליים, מדבקות גומי ועוד...כדאי ומומלץ להתייעץ עם איש מקצוע על מנת לבחור את המשטח המתאים ביותר עבור יקירכם.

 

טווחי מחיר לשטיחים למניעת החלקות

באופן כללי עלות השטיחים למניעת החלקות אינה גבוהה וניתן למצוא בשוק שטיחי גומי יעילים במחירים של עשרות שקלים בודדים ועד שטיחים איכותיים יותר בעלויות של 150-200 ₪. חשוב להדגיש כי גם לגודל השטיח יש השפעה על המחיר.

 

ספקי שטיחים למניעת החלקות –

העיקר הבריאות  – החברה המתמחה באספקת מוצרים רפואיים ועזרי בטיחות עד הבית– כולל שטיחים למניעת החלקות. טלפון – 072-2159090 

טבע החיים   – חברה המתמחה במוצרי ניידות, בריאות ונוחות -כולל שטיחים נגד החלקה.  טלפון -  073-359-4766 

י.ש.מ (יד שרה מסייעת) – ציוד רפואי ושיקומי מבית יד שרה – כולל שטיחים למניעת החלקות. טלפון – 02-6444670 

 

למידע נוסף ראו גם: מוצרים בטיחותיים לקשישים

 

שיתוף

קרא עוד אודות מוצרים לקשישים

כרית ישיבה לפצעי לחץ

מוצרים לקשישים

כרית ישיבה לפצעי לחץ

קראו עוד
מנוף הרמה חשמלי לטיפול בקשישים סיעודיים

מוצרים לקשישים

מנוף הרמה חשמלי לטיפול בקשישים סיעודיים

קראו עוד
עזרים לקימה מהמיטה

מוצרים לקשישים

עזרים לקימה מהמיטה

קראו עוד
הגבהה למיטה לקשישים - מידע על המוצר, ספקים ומחירים

מוצרים לקשישים

הגבהה למיטה לקשישים - מידע על המוצר, ספקים ומחירים

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!