תחתונים סופגים לגיל השלישי - מידע על ספקים מובילים והשוואת מחירים | iSavta
תחתונים סופגים לקשישים
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

בריחת שתן מהווה תופעה שכיחה בקרב האוכלוסייה המבוגרת (עם שכיחות גבוהה יותר אצל נשים) אשר יכולה להיגרם מסיבות רפואיות שונות. על אף כי חלק ניכר מן הגורמים לבריחת שתן ניתן לטיפול, הרי שעדיין במקרים בהם קיימת בריחת השתן הדבר מלווה באי נוחות גדולה מאוד, אשר יכולה לגרום לתחושות של מבוכה ובושה קשות אצל הקשיש ואף אצל סביבתו הקרובה. תחתונים המיועדים לספיגת שתן מהווים פתרון יעיל, אשר מאפשר לסובלים מבריחת שתן (וגם לסובלים מניידות מוגבלת מאוד)  להמשיך ולתפקד כרגיל, בכבוד וללא חשש. 

  

מהו תחתון לספיגת שתן?

התחתון לספיגת שתן נועד להחליף את תחתון הבד הרגיל – מדובר במוצר לשימוש חד פעמי אשר נלבש מתחת לבגד בצורה דיסקרטית שאינה בולטת ונועד לקלוט ולספוג את הפרשות הגוף ובמקביל לשמור על הבגד החיצוני יבש. תחתוני הספיגה מצויידים במנטרלי ריחות כך שהם אינם מורגשים על ידי העומדים בקרבת הקשיש, מה שמאפשר לנו להימנע מתחושות הבושה והמבוכה. חשוב לציין כי תחתוני הספיגה מגיעים בגדלים שונים וברמות ספיגה שונות – בהתאם לצורך. 

 

למי מיועדים תחתונים סופגים? 

התחתון לספיגת שתן מיועד לקשישים הסובלים מבריחת שתן ברמות שונות, לקשישים סיעודיים אשר אינם שולטים על הסוגרים וכן לקשישים המוגבלים מאוד בתנועה או כאלו אשר מרותקים למיטתם ואשר עבורם כל ביקור בשירותים מהווה מאמץ גדול.

 

סוגי תחתונים סופגים? 

ההבדלים בתחתונים סופגים יהיו לרוב בעיקר במגדר, בגודל ובייעוד – האם מדובר בתחתונים לספיגת כמות קטנה של נוזלים, לספיגת כמות בינונית או לספיגת כמות גדולה, ישנם תחתונים סופגים המותאמים לגברים וישנם תחתונים סופגים המותאמים לנשים – כל התחתונים מגיעים במבחר מידות על מנת שתהיה התאמה למבנה הגוף של הקשיש. כדאי לציין שקיימים כיום אפילו תחתונים סופגים צבעוניים אשר מעניקים תחושה ונראות של תחתונים רגילים, מה שיכול לשפר ולו במעט את ההרגשה של הקשיש. 

 

 

טווחי מחיר לתחתונים סופגים

 

עלות חבילת תחתונים סופגים תנוע בין 40 ₪ ל-75 ₪ בממוצע – חשוב להדגיש כי כמות התחתונים הסופגים בחבילה משתנה בין מותג למותג – הדרך הקלה לחישוב הוא לחלק את מחיר חבילת התחתונים הסופגים במספר התחתונים בחבילה ובכך להשוות את המחיר ליחידה. חשוב לזכור כי זכאי גמלת הסיעוד יכולים לממש יחידות שירות בזכאות בקבלת מוצרי ספיגה שונים – כולל תחתונים סופגים. 

 

 

ספקי תחתונים סופגים – 

 

 

כמיטק  – החברה המתמחה בייבוא ושיווק של מוצרים רפואיים– כולל כפפות חד פעמיות. טלפון – 097620000  כתובת אתר: https://www.chemitec.co.il/

א.א.היגיינה – חברה לשיווק והפצת מוצרי ספיגה למבוגרים – כולל תחתונים סופגים.  טלפון -  050-612-2555  כתובת אתר: https://www.aahygiene.co.il/

י.ש.מ (יד שרה מסייעת) – ציוד רפואי ושיקומי מבית יד שרה – בחנות האתר ניתן למצוא גם תחתונים סופגים.

טלפון – 02-6444670  כתובת אתר - https://www.yasam.co.il/

 

ראו עוד: מוצרים לקשישים 

 

 

שיתוף

קרא עוד אודות מוצרים לקשישים

כרית ישיבה לפצעי לחץ

מוצרים לקשישים

כרית ישיבה לפצעי לחץ

קראו עוד
מנוף הרמה חשמלי לטיפול בקשישים סיעודיים

מוצרים לקשישים

מנוף הרמה חשמלי לטיפול בקשישים סיעודיים

קראו עוד
עזרים לקימה מהמיטה

מוצרים לקשישים

עזרים לקימה מהמיטה

קראו עוד
הגבהה למיטה לקשישים - מידע על המוצר, ספקים ומחירים

מוצרים לקשישים

הגבהה למיטה לקשישים - מידע על המוצר, ספקים ומחירים

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!