דיור מוגן – המשך טבעי של החיים | iSavta
דיור מוגן – לרווחת הזקן
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

כל בני האדם מגיעים בסופו של דבר לגיל הזקנה שבו ישנו קושי להסתדר לבד. ישנה האפשרות להישאר לגור בבית אך תוך כדי טיפול ושמירה של חברת סיעוד, אפשרות זו הינה לכאלה שלא מעוניינים להיכנס למסגרת בה ישנם עוד מבוגרים במצבם מכיוון שההיחשפות לאנשים נוספים במצב פיזי ומנטאלי זה יכולה לגרום להידרדרות במצב אם בגלל בדיכאון שיכול להיכנס אליו הזקן כשרואה אחרים ומבין שמצבו גם כן רע ואם בגלל שכוח האדם מתפזר על פני כל המטופלים במקום. אחת האפשרויות להזדקן בכבוד בלי להישאר בבית מה שמצריך בדרך כלל הוצאות מרובות הינה דיור מוגן.

מהו דיור מוגן?

דיור מוגן הינו מבנה שבו משתכן האדם המבוגר ביחד עם עוד מבוגרים אחרים אך עצמאותו נשמרת והוא אינו כפוף ללוחות זמנים של האחרים ויכול לעשות מה שהוא רוצה וזאת תחת השגחה צמודה וטיפול רפואי במקרה שהוא נזקק לו. כל דייר בדיור מוגן רשאי להתנהל כמו שהתנהל לפני שנכנס למגורים אלו ואינו מוגבל בשום צורה כמובן שבהתאם למצבו הרפואי והמנטאלי. דיור מסוג זה הינו פתרון למבוגרים רבים הרוצים להמשיך את חיי השגרה שחיו לפני כן הכולל יציאה לחוגים ופעילויות שונות, ביקור של הילדים והנכדים, יציאה לפעילויות ספורטיביות שהיו רגילים להם לפני כן ועוד. דיור מוגן הינו בית אחד גדול שבתוכו כל מבוגר מקבל דירה שבה הוא מתנהל וחי את חייו ויכול בכל עת לקבל סיוע רפואי או כל סיוע אחר.

מה ההבדל בין דיור זה לבית אבות?

דיור מוגן שונה במהותו מבית אבות במספר אספקטים שהראשון בהם הוא כמו שציינו בחופש הפעולה שהאדם המבוגר חי בו. בבית אבות צריך הדייר לחיות לפי לוח זמנים של אותו מקום שכולל ארוחות בזמנים מסוימים, שעות שינה וכיבוי אורות, פעילויות כאלה ואחרות שישנם בתוך בית האבות ועוד. בדיור מוגן הדייר חופשי לעשות מה שהוא רוצה מתי שהוא רוצה. הבדל נוסף הוא באוכלוסיה. בבית אבות ישנם מחלקות סיעודיות ומחלקות רגילות ובדיור מוגן ספציפי האוכלוסייה מתאימה לאותו האדם והוא יכול להכיר אנשים חדשים הנמצאים במצבו.

שיתוף

קרא עוד אודות בתי אבות

דיור מוגן: הסוגים השונים של דיור לבני גיל הזהב

בתי אבות

דיור מוגן: הסוגים השונים של דיור לבני גיל הזהב

קראו עוד
בית אבות רק למי שאוהבים באמת

בתי אבות

בית אבות רק למי שאוהבים באמת

קראו עוד
בית אבות לילדים אוהבים

בתי אבות

בית אבות לילדים אוהבים

קראו עוד
כל מה שרציתם לדעת על דיור מוגן

בתי אבות

כל מה שרציתם לדעת על דיור מוגן

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!