זו לא בושה להרכיב, זו בושה לסבול ולא לטפל | iSavta
זו לא בושה להרכיב, זו בושה לסבול ולא לטפל
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

הנתונים מדברים על ירידה משמעותית בשמיעה סביב גילאי החמישים ואפילו הארבעים במקרים מסוימים. השנים עושות את שלהן והשמיעה של אנשים רבים נחלשת, מסיבות שונות ומגוונות. מכשירי שמיעה הם פתרון חיצוני מושלם שמאפשר להשיב את איכות החיים שנפגמת, עם הירידה בשמיעה.

בעבר, אנשים שהיו מרכיבים מכשירי שמיעה היו נראים כחריגים ולקויים. זה מאוד פרמיטיבי שכן רבים מאתנו מרכיבים משקפיים כדי לשפר את הראייה, אז אין פלא שיש כאלו שזקוקים למכשיר מיוחד כדי לשפר את איכות השמיעה.

ובכל זאת, בימים בהם אסתטיקה ויופי הם מנת היום אותה אנו תרים לסעוד כדרך קבע, פיתחו חברות רבות מכשירי שמיעה קטנים ונסתרים שממש קשה לזהותם, אפילו כאלו שנכנסים אל תוך האוזן מבלי סממנים חיצוניים בכלל.

במקום לשאול מה...

את בעיות השמיעה הראשוניות מגלים אנשים רבים ביום בו הם מבינים שהם כל היום שואלים מה. אנשים רבים מוצאים את עצמם מבקשים מאיש השיחה שיגביר את הקול ושיחזור על דבריו, יותר מדי פעמים. זו אולי הנקודה בה הם מבינים שמשהו השתנה ושכדאי לגשת לבדוק זאת. בבדיקת שמיעה פשוטה לחלוטין ניתן לקבל מידע מלא על רמת השמיעה ועל הירידה שהתרחשה אצלכם, בהשוואה לנורמה המקובלת בקבוצת הגיל שלכם.

בהתאמה, נמסרת המלצה באשר למכשירי השמיעה המומלצים למצב השמיעה שלכם וניתן אפילו להרכיב במקום ולהתנסות כדי להבין את גודלו של השיפור.

איך זה עובד?

ממש כשם שמשקפי ראייה מגדילים את הכתב ואת התמונה החזותית שלפנינו, כך גם מכשירי שמיעה. הם בעצם מערכת הגברה שמעלה את הווליום של מה שאנחנו שומעים.

המכשיר מורכב בעצם ממיקרופון מיוחד אשר קולט את הגירויים השמיעתיים שמגיעים אל האוזן שלנו, הוא מגביר את הווליום של הגירוי הזה ומעביר אותו לאוזן דרך האוזנייה. מדובר בתהליך מידי ומהיר והוא עושה שינוי משמעותי ביכולות של האדם לשמוע את המסרים שנשלחים לעברו. כמובן שיש מכשירים משוכללים יותר ויש מכשירים משוכללים פחות אך הרעיון הוא לשנות את עצמת הצליל ששומע האדם הלוקה בשמיעתו.

איכות חיים

מכשירי שמיעה הם בעיקר כלי שימושי מאוד להעלאת איכות החיים של האדם. בדרך כלל כאשר ישנה ירידה בשמיעה מתחיל האדם לסבול מקשיים, הוא מרגיש נבוך לשאול שוב ושוב מה נאמר ובמסגרות חברתיות הוא נמנע בדרך כלל משיח שיכול לחשוף את קשיי השמיעה שלו, מה גם שמדובר בקושי מהותי שלא אחת מפריע לו לנהל אורח חיים רגיל ושוטף.

בדיקות השמיעה הפשוטות אשר נערכות לאנשים מבוגרים רבים אחת לתקופה, חושפות שינויים שחלים בשמיעה, אם בשל הגיל המתבגר ואם מסיבות אחרות. ממש באותו המעמד תוכלו לקבל את מלוא המידע לגבי מכלול המכשירים הקיימים ולשקול את המכשיר שנראה לכם המתאים ביותר, להעלות את איכות חייכם.

שיתוף

קרא עוד אודות ציוד עזר לקשישים

מכשירי שמיעה מתקדמים

ציוד עזר לקשישים

מכשירי שמיעה מתקדמים

קראו עוד
הליכון זה לעצמאים בלבד

ציוד עזר לקשישים

הליכון זה לעצמאים בלבד

קראו עוד
קלנועית - הדרך מעולם לא הייתה קלה יותר

ציוד עזר לקשישים

קלנועית - הדרך מעולם לא הייתה קלה יותר

קראו עוד
כיסא גלגלים - יד שרה לאורך כל הדרך

ציוד עזר לקשישים

כיסא גלגלים - יד שרה לאורך כל הדרך

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!