מטפלות ישראליות וזרות מקצועיות לקשישים | iSavta
מטפלות הזהב
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

מטפלות לקשישים - חשיבות המקצועיות והנסיון

גיל הזהב צריך להיות תקופת זוהר שאינה נופלת משום תקופה אחרת בחיים. אין ספק שהאפשרות להפוך את גיל הזהב למיוחד ולמהנה טמונה לא אחת גם בידיים שלנו, הילדים של בני גיל הזהב.

החיפוש אחר מטפלות לקשישים הופך את שגרת היום של רבים מאתנו לגדושה, בעיקר לאור העובדה שגם כאשר מצאנו אופציה אנחנו לא מפסיקים לבדוק אותה בתדירות, או לפחות כך כדאי שננהג שהרי מדובר באנשים שבזכותם אנחנו יכולים לעשות כן...

מציאת מטפלות זהב לגיל השלישי זו בהחלט משימה שתשומת לב גדולה ראויה לה ולכן עלינו לדעת מספר דברים כדי לעמוד בה בהצלחה.

מקצועיות

החיפוש אחר מטפלת סיעודית לקשישים חייב לכלול חיפוש אחר מידה מינימלית של מקצועיות. אין מדובר רק בחיפוש אחר אדם אוהב, אחראי ומסור אלא יש להוסיף לשלושת אלו נדבך חשוב נוסף שהוא הרמה המקצועית אותה נדרשת אותה מטפלת סיעודית לקשישים להביא עימה.

לא אחת, הטיפול הסיעודי כורך בתוכו מגוון רחב של צרכים ביניהם היכולת להכיל את הקשיש על כל היבטיו שלרוב כוללים אלמנטים נפשיים, פיזיים וכמובן מחויבויות ספציפיות לטיפול במצב הסיעודי בו הוא נמצא.

על הרמה המקצועית של כל מטפלת תצטרכו לעמוד כבר בשלבים הראשונים של ההכרות עימה וזאת תוכלו לשאוב בעיקר משיח אישי ופתוח בו תעלו את מגוון הצרכים שלכם ושל הקשיש המטופל ותבחנו את תשובותיה, במידה ואלו יספקו אתכם יהי לכם קל יותר לגבש התרשמות כללית ממנה.

ניסיון

אין ספק שלניסיון יש מקום מרכזי. לא אחת הסבלנות, התגובות הנכונות והרמה המקצועית מקבלים עיצוב של ממש רק תודות לניסיון רב בטיפול סיעודי בקשישים. מטפלת סיעודית בקשישים שהיא עתירת לימוד וניסיון תוכל לתת לכם תשובות טבעיות יותר למגוון שאלות ומצבים בהם היא עשויה לעמוד. במקרים רבים לא תפתיעו אותה ואת מרבית הסיטואציות היא מכירה, בעיקר לאור העובדה שטיפול סיעודי הוא אינטנסיבי ובכך מקצר את משך זמן ההתמקצעות.

הזהב...

נסיים כלעומת שפתחנו... מטפלת סיעודית בקשישים צריכה להיות חלק אינטגרלי במערך שהופך את גיל הזהב לשווה זהב. האינטואיציה האישית שלכם, הניסיון שלה, המקצועיות שהיא מפגינה ושאר אלמנטים שתבחנו יהיו אותם כלים שיסייעו לכם להחליט אם היא אכן תסייע לכם להפוך אותו לגיל מוזהב וקסום.

למידע נוסף ראו גם מטפלות פיליפיניות לסיעוד

שיתוף

קרא עוד אודות טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

קראו עוד
משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

טיפול בקשישים

משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

קראו עוד
המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה

טיפול בקשישים

המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה

קראו עוד
⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

טיפול בקשישים

⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!