סוגי מכשירי שמיעה | iSavta
סוגי מכשירי שמיעה
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

קיים מגוון גדול של מכשירי שמיעה, המגיעים בשלל גדלים, טכניקות וטכנולוגיות. יש כמה דורות של מכשירי שמיעה. יש מכשירי שמיעה ותיקים וגדולים אך היום ניתן למצוא מכשירים קטנים, לא מורגשים וזעירים. המינימיזציה הדיגיטלית הגיעה, מן הסתם, גם לתחום של מכשירי שמיעה. ישנם מכשירים קטנטנים הנמצאים בתוך תעלת האוזן והם נחבאים בתוך האוזן, הם בלתי נראים אך פועלים באופן מושלם. מדובר במכשירי שמיעה הקטנים ביותר שקיימים. היתרון הגדול שלהם הוא שהם נסתרים לגמרי אבל מצד שני יש בהם חיסרון כי לא ניתן לכוון בהם עוצמה וזאת מכיוון שהם קטנים כל כך. למכשירי שמיעה כאלה יש עוצמה קבועה שניתן לשנות רק על ידי שירות למכשיר ולא בצורה פשוטה ולבד.

סוג נוסף הם מכשירי שמיעה אשר נקראים מכשירי גוף. הם מיועדים לירידה קשה בשמיעה. מכשירים אלה מתאימים למי שמוגבל בתנועתו או אנשים מבוגרים שצריכים מכשיר שמיעה בזמנים מסוימים אך לא כל הזמן, גם מכשירי שמיעה אלה הם חדישים ומיוחדים, הם מעוצבים בצורה חדשנית ומימדיהם קטנים ונוחים.

סוג שלישי של מכשירי שמיעה הם האנלוגיים. אלה הם מכשירי השמיעה הוותיקים שאנשים השתמשו בהם שנים רבות לפני שנוצרו פותחו והגיעו המכשירים הדיגיטליים אשר נודעים בתחכומם ובאיכויות שלהם אך גם במחיריהם הגבוהים. מכשירי שמיעה אנלוגיים מגבירים היטב צלילים אך אינם יוצרים הפרדה בין רעשי רקע לבין צליל קרוב שבעל המכשיר צריך לשמוע. אנשים רבים זקוקים להגברה של רעש קרוב שצריך לשמוע על פני רעשי רקע. מכשירים אלה זולים יחסית אך יחסית מיושנים. יש עדיין אנשים רבים שיש להם מכשירי שמיעה אנלוגיים אך האם התעשייה של מכשירי שמיעה הולכת לכוון ברור יותר של פניה אל מכשירי שמיעה דיגיטליים אשר יוצרים הפרדה ברורה בין רעש קרוב אשר צריך לשמוע לבין רעשי רקע שמקשים על האדם לשמוע רעש קרוב? ימים, בוודאי, יגידו.

שיתוף

קרא עוד אודות מכשירי שמיעה

מכשיר שמיעה ביקורי בית של מכוני שמיעה

מכשירי שמיעה

מכשיר שמיעה ביקורי בית של מכוני שמיעה

קראו עוד
מכשירי שמיעה – האם לתקן מכשיר או לרכוש מכשיר חדש

מכשירי שמיעה

מכשירי שמיעה – האם לתקן מכשיר או לרכוש מכשיר חדש

קראו עוד
שמירה על מכשיר שמיעה – להישמע ולשמור

מכשירי שמיעה

שמירה על מכשיר שמיעה – להישמע ולשמור

קראו עוד
מכון שמיעה – נהלים של מכון שמיעה

מכשירי שמיעה

מכון שמיעה – נהלים של מכון שמיעה

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!