מכשירי שמיעה קטנים ונסתרים | iSavta
סוגי מכשירי שמיעה – מכשירים פלוס מינוס
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

יש מגוון גדול של מכשירי שמיעה שמתאימים ללקויות שונות של שמיעה ולהעדפות שונות של המשתמשים בהם. ריבוי הסוגים של מכשירי שמיעה יכול להיות מבלבל וקשה, ללא הדרכה והכוונה מקצועיים, לבחור סוג של מכשיר שמיעה אשר יתאים בדיוק לכם. כדאי לפנות למומחים במכון השמיעה ולפי האבחנה אשר ניתנת לכם שם, לבקש המלצות על סוג מכשיר השמיעה אשר מתאים לכם.

סוג מעניין הם מכשירי שמיעה בטכנולוגית רסיבר, כאן מדובר במכשירי שמיעה קטנטנים ונסתרים שקשה מאוד לראות אותם כי הם ממש נחבאים בתוך האוזן. העובדה כי יש היום מכשירי שמיעה קטנטנים יוצרת תחושה נעימה יותר כאשר אתם בחברה ולא מעוניינים שכל אחד יהיה מודע ללקות השמיעה שלכם. מכשירי שמיעה אלו נמצאים בתוך תעלת האוזן ואינם נראים מבחוץ. במכשירים אלו יצרו הפרדה בין הרמקול למיקרופון כך שהמכשיר יכול להגביר, בצורה משמעותית, צלילים וקולות ולא ליצור פידבק. גם החלק הנמצא בתוך האוזן וגם החלק שמחוצה לה הם כה זעירים עד כי קשה להבחין בהם. כך אנשים המשתמשים בסוג זה של מכשירי שמיעה נהנים מהתחושה כי הם עונדים מכשיר שמיעה שאינו נראה כמעט מבחוץ.

חשוב לציין ולהדגיש כי ענידת מכשיר שמיעה אינה תענוג צרוף, וגם אם מדובר על מכשיר מודרני, מתקדם וקומפקטי, עדיין יש צורך להחדיר אותו לאוזן ועדיין ישנה תחושה מוזרה, אשר לאחר מספר שעות של הליכה איתו, הופכת לסוג של תחושת כאב, עד כי רבים מהזקוקים למכשירי שמיעה מספרים על כאבים עזים באוזניים בכל לילה. חשוב להקפיד, על מנת לצמצם את נזקי המכשיר ואת הסבל שהוא גורם, לפעול במדויק על פי הוראות מכון השמיעה או הרופא המלווה, להשתמש במכשיר רק בשעות שהוא הכרחי וחיוני לפעילות שלנו ולהקפיד, הקפדה יתרה, שלא לישון איתו ושלא להרטיב אותו במים. רק בעזרת שימוש, תחזוקה ותפעול נכון של מכשירי שמיעה, אפשר לנצל את כל יתרונותיהם ולצמצם למינימום את חסרונותיהם.

שיתוף

קרא עוד אודות מכשירי שמיעה

מכשיר שמיעה ביקורי בית של מכוני שמיעה

מכשירי שמיעה

מכשיר שמיעה ביקורי בית של מכוני שמיעה

קראו עוד
מכשירי שמיעה – האם לתקן מכשיר או לרכוש מכשיר חדש

מכשירי שמיעה

מכשירי שמיעה – האם לתקן מכשיר או לרכוש מכשיר חדש

קראו עוד
שמירה על מכשיר שמיעה – להישמע ולשמור

מכשירי שמיעה

שמירה על מכשיר שמיעה – להישמע ולשמור

קראו עוד
מכון שמיעה – נהלים של מכון שמיעה

מכשירי שמיעה

מכון שמיעה – נהלים של מכון שמיעה

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!