טיפול סיעודי מיידי - מציאת מטפלת סיעודית באופן דחוף | iSavta
טיפול סיעודי דחוף או מיידי
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

שירותי טיפול סיעודי מיידי

 

על מנת להוציא זכאות לגמלת סיעוד יש לעבור תהליך הכולל הגשת טפסים לביטוח לאומי ועריכת בדיקת תלות (למעט מקרים מסויימים) שעל פיה ייקבע האם הקשיש זכאי לגמלת סיעוד ובאיזה היקף. אך קיימים מצבים בחיים שבהם קשיש נזקק לטיפול סיעודי באופן מיידי  ואינו יכול להמתין עד לסיומו של התהליך בביטוח הלאומי. למקרים אלו ישנם מס' פתרונות שחשוב וכדאי לדעת ולהכיר.

 

המקרים בהם נזדקק למטפל סיעודי באופן דחוף או מיידי

הזדקקות לטיפול סיעודי דחוף ומיידי מתרחשת כאשר חל שינוי חד במצבו של הקשיש – שינוי שכזה יכול להגרם עקב תאונה בלתי צפויה, נפילה או החלקה אשר גורמת לפגיעה אשר הופכת את הקשיש לתלוי בעזרת האחר (למשל נפילה אשר גורמת לשבר באגן או במפרקים אחרים), אשפוז בבית חולים, או החמרה פתאומית של מצב בריאותי קיים וכדומה. חשוב לדעת כי גם במצבים מורכבים כאלו עומדים לרשות המשפחות פתרונות מיידיים אשר מאפשרים קבלת טיפול סיעודי באופן מיידי עוד בטרם אישור הבקשה על ידי הביטוח הלאומי.

 

טרום סיעוד

חברות הסיעוד השונות מציעות ללא כל תשלום שירות אשר נקרא 'טרום סיעוד' – מדובר למעשה במתן שירותי מטפלת סיעודית עוד בטרם אושרה גמלת הסיעוד ואפילו עוד בטרם הוגשה הבקשה אל הביטוח הלאומי. חשוב להדגיש כי מתן שירותי 'טרום סיעוד' נתון לשיקולה של חברת הסיעוד, אשר תאשר את הבקשה במקרים בהם היא צופה אישור הגמלה ע"י הביטוח הלאומי. שירותי 'טרום סיעוד' ניתנים עד לתקופה של 30 יום ובהיקף של עד 6 שעות שבועיות.

 

מטפל סיעודי מיידי

לעתים חל הצורך במציאת המטפל סיעודי מיידי לאו דווקא בשל הדרדרות במצב הרפואי של הקשיש אלא בשל היעדרותו של המטפל הסיעודי הקבוע מסיבות שונות – מחלה, חופשה לא מתוכננת או עזיבה פתאומית. לרוב מדובר במקרים של מטפל זר קבוע (במקרים של קבלת שירותי סיעוד במסגרת הזכאות לגמלה דרך חברות הסיעוד, בעת היעדרותו של המטפל הקבוע חברות הסיעוד אמורות לשלוח מטפל מחליף) אשר היעדרותו מעמידה את המשפחה במצב שבו יקירה נותר ללא סיוע וללא טיפול. עם מקרים שכאלו ניתן להתמודד ב-2 דרכים עיקריות – פנייה לחברת הסיעוד למימוש זכאות שעות הסיעוד ע"י מטפל סיעוד עד לאיתורו של מטפל מחליף קבוע או חזרתו של המטפל הזר לעבודה. חשוב להדגיש כי לרוב מדובר אמנם בעזרה חשובה אך בהיקף שעות סיוע מצומצם, כיוון שרוב אלו אשר מעסיקים מטפלים זרים זקוקים להשגחה ועזרה מסביב לשעון. הפתרון הנוסף, היעיל והמהיר הוא אתר iSavta – פלטפורמה ייחודית המאפשרת למשפחות ליצור קשר באופן מיידי וישיר עם מטפלים זרים וישראלים ולשכור את שירותיהם לתקופה קצרה או ארוכה ללא דמי תיווך. לאיתור מטפלים סיעודיים באופן דחוף ומיידי באתר iSavta.

שיתוף

קרא עוד אודות עובדים זרים לסיעוד מידע כללי

9 טעויות בהעסקת מטפלים זרים שיעלו לכם הרבה מאד כסף

עובדים זרים לסיעוד מידע כללי

9 טעויות בהעסקת מטפלים זרים שיעלו לכם הרבה מאד כסף

קראו עוד
העסקת עובד זר בסיעוד

עובדים זרים לסיעוד מידע כללי

העסקת עובד זר בסיעוד

קראו עוד
מטפלים זרים לסיעוד - חגים לאומיים לשנת 2021

עובדים זרים לסיעוד מידע כללי

מטפלים זרים לסיעוד - חגים לאומיים לשנת 2021

קראו עוד
היתרונות להעסקת מטפלת סיעודית בצורה ישירה

עובדים זרים לסיעוד מידע כללי

היתרונות להעסקת מטפלת סיעודית בצורה ישירה

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!