מדוע כדאי לבחור בשירותי טיפול סיעודי באופן פרטי? | iSavta.co.il
מדוע כדאי לבחור בשירותי טיפול סיעודי באופן פרטי?
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

הרפורמה בחוק הסיעוד מאפשרת לזכאי גמלת סיעוד (בהתאם לרמת הזכאות אשר נקבעת ע"י הביטוח לאומי) לבחור לקבל גמלה בכסף ולצרוך את שירותי הסיעוד להם הם זקוקים באופן פרטי ולא דרך חברות הסיעוד. השינוי מאפשר למעשה למשפחות לאתר ולבחור את המטפל הסיעודי המתאים ביותר עבור יקיריהם ובכך לשפר משמעותית את איכות הטיפול. 

 

רקע  

השינויים ברפורמת הסיעוד, אשר מאפשרים לזכאי גמלת סיעוד לבחור בגמלה בכסף ולשכור את שירותי הטיפול הדרושים להם באופן פרטי. משפחות רבות אשר להן זכאי גמלת סיעוד בוחרות בגמלה בכסף על פני קבלת שעות טיפול מחברת סיעוד כיוון שכך הן יכולות לאתר ולבחור את המטפלת הסיעודית הטובה והמתאימה ביותר עבור יקיריהן. האפשרות לקבלת גמלה בכסף היא בשורה של ממש עבור זכאי גמלת הסיעוד ובני משפחותיהם כיוון שבשונה למצב בו חברת הסיעוד שולחת מטפלת אחר מטפלת, כאשר לא תמיד מדובר במטפלות מנוסות ומקצועיות (הנחיות הביטוח הלאומי מאפשרות לחברות הסיעוד להכשיר רק כ-30% מכלל המטפלות הסיעודיות)  עד לאיתור המטפלת המתאימה. כאשר זכאי גמלת הסיעוד בוחר בגמלה בכסף הוא יכול לצרוך את שירותי הסיעוד הנחוצים לו בצורה פרטית לפי התנאים והדרישות המתאימות לו ולצרכיו באופן פרטני.  

 

היתרונות בהעסקה של מטפלת סיעודית באופן פרטי: 

קיימים יתרונות רבים לצריכת שירותי סיעוד באופן פרטי:

אפשרות סינון ובחירה  - המשפחה יכולה להתנות מראש תנאי סף לעבודה – למשל הכשרה מקצועית של המטפלת (קורס מטפלות), שנות ניסיון והמלצות ממשפחות מטופלים. 

מחוייבות  – בעולם שירותי הסיעוד באופן המלצות משפחות מטופלים היא משמעותית ביותר לקבלת עבודות טיפול נוספות. כיוון שכך המטפלות באופן פרטי נחשבות מחוייבות יותר ומעניקות טיפול מסור ומקצועי לשביעות רצון המטופל ובני משפחתו.

גמישות – בחירה בצריכת שירותי סיעוד באופן פרטי מאפשרת למשפחת זכאי גמלת הסיעוד גמישות מליאה בבחירת השעות, הימים וכדו' של הטיפול המבוקש. 

 

חשוב לזכור ולדעת!

חשוב לזכור ולדעת כי בהעסקה פרטית תעריף הטיפול יהיה גבוה יותר מאשר בקבלת שירותי סיעוד דרך חברות הסיעוד אך מצד שני יקירכם יזכו במטפלת מקצועית, מנוסה ומחוייבת, אשר תדאג ליקירכם על פי צרכיו. מומלץ מאוד בעת איתור המטפלת לתת תשומת לב להכשרות המקצועיות שלה (קורס מטפלות, קורס עזרה ראשונה וכדו') וכמובן ניסיון קודם. אנו ממליצים בחום לשוחח עם הממליצים בטרם בחירת המטפלת.  

 

כיצד למצוא עבודה סיעודית באופן פרטי?

הדרך הפשוטה והיעילה ביותר למציאת עבודה בטיפול סיעודי באופן פרטי היא דרך אתר iSavta אשר מהווה פלטפורמה בה מטפלות סיעודיות מציעות את שירותיהן באופן פרטי – כולל כל הפרטים הנלווים  (השתלמויות מקצועיות, מיקום, שעות, עם לינה/בלי לינה וכדו). ניתן להירשם לאתר וליצור קשר ישיר עם המטפלות לאחר הליך רישום  קצר וידידותי.

 

שיתוף

קרא עוד אודות טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

קראו עוד
משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

טיפול בקשישים

משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

קראו עוד
המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה

טיפול בקשישים

המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה

קראו עוד
⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

טיפול בקשישים

⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!