מכשירי שמיעה מתקדמים | iSavta
מכשירי שמיעה מתקדמים
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

 

אחת התופעות השכיחות ביותר בגיל השלישי היא ירידה באיכות השמיעה. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כשליש מבני 65-74 סובלים מבעיות שמיעה וכ-47% מגילאי 75 ומעלה. עוד נתון שחשוב לציין הוא כי 13% מבני ה-75 ומעלה סובלים מבעיות שמיעה קשות או לא שומעים כלל. בעיות השמיעה גורמות לא רק לירידה באיכות החיים אלא אף מעוררות תחושות תסכול ואף תחושות בדידות ולכן חשוב שלא להזניח את הטיפול בבעיות השמיעה.

 

במידה ולאחר בדיקת שמיעה אצל קלינאי תקשורת קיבלתם המלצה להשתמש במכשיר שמיעה כדאי שתכירו את הסוגים השונים של מכשירי השמיעה המתקדמים הקיימים כיום ותבחרו בסיוע מקצועי את המכשיר אשר נותן את המענה הטוב ביותר עבורכם באופן אישי -     בהתאם לרמת חומרת בעיית השמיעה.

 

סוגי מכשירי השמיעה

 

מכשירי השמיעה מתחלקים ל-4 קבוצות עיקריות:  

מכשירי CIC – מכשירי שמיעה זעירים הממוקמים עמוק בתוך תעלת האוזן בצורה לא גלוייה לעין.(מכשירים אלו מתאימים לסובלים מבעיות שמיעה קלות). 

מכשירי RIC/RIE – מכשירי שמיעה אלו ממוקמים מאחורי האוזן אך הרמקול נמצא מחוץ לגוף המכשיר ומוכנס לתעלת האוזן.

מכשירי ITC – מכשירי שמיעה אלו ממוקמים בתוך תעלת האוזן עם חלק חיצוני הכולל לרב פונקציות שונות הניתנות לתפעול (כמו כפתור ווליום וכדו'). 

מכשירי BTE – מכשירי שמיעה הממוקמים מאחורי האוזן , על פי רוב הם מכשירים גדולים יחסית וחזקים במיוחד ומיועדים לסובלים מבעיות שמיעה חמורות. 

פונקציות ויכולות מתקדמות

 

ההתקדמות הטכנולוגית הקפיצה את איכותם של מכשירי השמיעה מכל הבחינות – החל מאיכות השמע המתקרבת לצלילים טבעיים, דרך יכולות סינון רעשים ועד התחברות לסמארטפונים, טאבלטים ואפילו לטלוויזיות חכמות. 

סינון רעשים – מכשירי השמיעה המתקדמים יודעים לנטרל רעשי רקע שונים (כולל הד, רוחות וכדו') ולהעניק למשתמש את הצליל הנקי ביותר האפשרי. 

התחברות לסמארטפון – מכשירי השמיעה המתקדמים מגיעים עם אפשרות חיבור אלחוטי באמצעות בלוטות' כך שאפשר לשדר שיחות אל מכשיר השמיעה ובכך בעצם לאפשר ללקויי שמיעה לשוחח בצורה רגילה לחלוטין במכשירי הטלפון השונים.

התאמת כיוון – למכשירי השמיעה המתקדמים קיימת יכולת כיוון שמשמעה היכולת לקלוט קול מכיוון אחד תוך הפחתת עוצמה של קולות המגיעים מכיוונים שונים. יכולת זו מאפשרת למשתמש במכשיר השמיעה להבין ולזהות את הנאמר, גם כאשר ישנה המולת קולות ברקע. 

קליטת צלילים מ-360 מעלות –מכשירי שמיעה מתקדמים מסוגלים ולדגום צלילים המקיפים ב 360 מעלות את מכשיר השמיעה תוך סינון רעשי רקע וזיהוי קולות דיבור.

התחברות לטלוויזיה ולמחשב – מכשירי השמיעה המתקדמים יכולים לשמש כאוזניות סטריאו של ממש בזכות יכולות חיבור אלחוטיות למכשירי טלוויזיה ומכשירים דיגיטליים אחרים.

 

חשוב לזכור

בחירת מכשיר שמיעה חייבת להיעשות בליווי של איש מקצוע ומתוך קטלוג מכשירי שמיעה מתקדמים – עם התאמה אישית לבעיית השמיעה. לא כל מכשיר מתאים לכל אדם, במיוחד במקרים של בני הגיל השלישי שעל פי רוב יצטרכו מכשירים גדולים יותר הקלים לתפעול ופחות מכשירים זעירים עם פונקציות רבות ומורכבות. 

 

שיתוף

קרא עוד אודות ציוד עזר לקשישים

הליכון זה לעצמאים בלבד

ציוד עזר לקשישים

הליכון זה לעצמאים בלבד

קראו עוד
קלנועית - הדרך מעולם לא הייתה קלה יותר

ציוד עזר לקשישים

קלנועית - הדרך מעולם לא הייתה קלה יותר

קראו עוד
זו לא בושה להרכיב, זו בושה לסבול ולא לטפל

ציוד עזר לקשישים

זו לא בושה להרכיב, זו בושה לסבול ולא לטפל

קראו עוד
כיסא גלגלים - יד שרה לאורך כל הדרך

ציוד עזר לקשישים

כיסא גלגלים - יד שרה לאורך כל הדרך

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!