קלנועית - הדרך מעולם לא הייתה קלה יותר | iSavta
קלנועית - הדרך מעולם לא הייתה קלה יותר
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

איכות חיים היא המתנה הטובה ביותר שניתן להעניק לאדם שמתבגר. ההגעה אל גיל הזהב כרוכה לא אחת בקשיים נפשיים רבים שמביאים את המבוגרים לחוות חוויות מנטליות שונות ומסעירות. אחת הדרכים האידאליות לייצר משטח נחיתה רך לאנשים מתבגרים הוא להעניק להם את הנוחות המרבית ולייצר להם איכות חיים גבוהה וטובה שתגרום להם להיות נזקקים לסיוע חיצוני בצורה המינימלית ביותר.

קלנועית היא אחד הפינוקים המשוכללים יותר של בני גיל הזהב. קלנועית היא בעצם כלי רכב קטן שנראה כמו אופנוע רחב שנוסע על ארבעה גלגלים. לשמחתם של רבים, אין צורך ברישיון נהיגה בכדי לרכב על קלנועית ומדובר בכלי רכב איטי ובטוח יחסית שמאפשר להתנייד בעיר בקלות רבה ובנוחות.

היתרון המהותי של הקלנועית טמון בכך שהיא חשמלית ואינה מזהמת את הסביבה כך שניתן להיכנס אתה לכל מקום, אפילו אל תוך הסופר מרקט ואל תוך הקניון ולהמשיך להתנייד בנוחות מבלי לקום מהכיסא.

הקלנועית שלי

ישנם הרבה מוצרים שמטרתם להקל על חייהם של האנשים המתבגרים וישנם הרבה פתרונות להעלאת איכות החיים שלהם. כדי שהמתבגר יהיה מרוצה מהפתרון שניתן לו רצוי שתעשו התאמה של הכלי אל הצרכים האישיים של המתבגר. כך למשל, ישנן קלנעיות אישיות, לנסיעה לבד, ישנן קלנעיות זוגיות בעלות שני מושבים ויש קלנעיות מיני שניתנות לקיפול קליל ומהיר יחסית והן די דומות לכיסא גלגלים חשמלי. ישנם קלנעיות בעלות שלושה גלגלים ויש בעלות ארבעה גלגלים. בהתאם לצורך של המבוגר ובהתאם למקומות אליהם הוא רוצה להיות נגיש, כדאי שתבחרו את סוג הקלנועית שתירכש בעבורו.

בשונה מרכב

גם מבוגרים שנהגו לאורך חייהם מצויים בסכנה של שאר המבוגרים והיא הסכנה שנושא עמו גילם המתקדם. בצורה כפויה מגיע הגוף האנושי למצב בו הוא מתקשה לראות, לשמוע, לנוע ולהגיב במהירות ובאיכות אליהן היה מורגל לאורך השנים. אין ה אומר שעל המתבגר הסובל מירידה בכל אלו להסתגר בביתו ולהימנע מיציאה בלי ליווי, אך בהחלט יש לנקוט בכל האמצעים כדי לשמור על בטיחותו.

אחד האמצעים הנפוצים הוא הפסקת הנהיגה ברכב מרצון. כלי הרכב הרגילים הם סכנת נפשות למבוגרים שיכולותיהם במגמת ירידה. אפשר להבין את הקושי שהם חווים בוויתור על הנוחות המופלאה שנושא עימו רכב פרטי. הדרך הקרובה ביותר נהיגה ברכב שמאפשרת למבוגר לשמור על עצמאותו היא לרכוש עבורו קלנעית.

בשונה מרכב, זהו כלי קטן, חשמלי, איטי ובטוח יחסית. ניתן לנוע איתו במקומות קטנים ואף להיכנס איתו למקומות סגורים. הקלנעיות נעות עד מהירות של 12 קילומטרים לשעה כך שבהחלט ניתן לנוע ממקום למקום ולעשות את הסידורים האישיים תוך צמצום הסיכונים האורבים בכבישי ישראל לבני גיל הזהב שמחליטים להמשיך לנהוג.

שיתוף

קרא עוד אודות ציוד עזר לקשישים

מכשירי שמיעה מתקדמים

ציוד עזר לקשישים

מכשירי שמיעה מתקדמים

קראו עוד
הליכון זה לעצמאים בלבד

ציוד עזר לקשישים

הליכון זה לעצמאים בלבד

קראו עוד
זו לא בושה להרכיב, זו בושה לסבול ולא לטפל

ציוד עזר לקשישים

זו לא בושה להרכיב, זו בושה לסבול ולא לטפל

קראו עוד
כיסא גלגלים - יד שרה לאורך כל הדרך

ציוד עזר לקשישים

כיסא גלגלים - יד שרה לאורך כל הדרך

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!