מידע ותמיכה בנושא תמיכה טכנית | iSavta
תמיכה טכנית

מידע ותמיכה בנושא תמיכה טכנית

אנו מציעים שלושה שירותים עיקריים:

  1. מוזמנים להצטרף לחיפוש מטפלים זרים במשרה מלאה כאן
  2. בקישור זה תוכלו להצטרף לשירות גמלת סיעוד בכסף (נקרא גם העסקה ישירה)
  3. וזה העמוד המתאים אם תרצו לחפש מטפלים מחליפים

התמחור של השירותים השונים והחבילות השונות בכל שירות נמצא בעמוד הזה.

תוכלו להכנס לחשבונכם באייסבתא בשתי דרכים:

  1. הדרך הפשוטה והמהירה ביותר - קוד חד פעמי שיישלח אליכם בסמס. נא להקליק כאן כדי להקליד את מספר הטלפון איתו נרשמת ולקבל קוד כניסה מיידי.

  2. כניסה לחשבון באמצעות המייל שלכם והסיסמה שבחרתם אפשרית בעמוד זה. בעמוד זה ניתן גם לשחזר סיסמה

 

שחזור סיסמה באמצעות נמצא בקישור זה.

שחזור סיסמה באמצעות סמס תוכלו לבצע כאן.

שימו לב, אם אתם כבר מחוברים למערכת שני הקישורים הנ״ל יובילו אתכם חזרה לעמוד הבית. במקרה כזה אפשר לשנות את הסיסמה בעמוד הפרטים האישיים, במידה ואתם זוכרים את הסיסמה הקודמת. אם לא, תוכלו להתנתק מהמערכת ולשחזר סיסמה בקישורים לעיל.

אם כבר בחרתם באחת החבילות בתשלום ואתם לא רואים את פרטי הקשר של המטפלים, יש לוודא שאתם מחוברים למערכת. במחשב תוכלו לוודא שאתם מחוברים אם שמכם מופיע בחלק העליון של המסך, בצד שמאל.

בטלפון נייד / טאבלט יש להקליק על 3 הפסים בצד שמאל ולבדוק אם שמכם מופיע. 

אם שמכם אינו מופיע, תוכלו להכנס לחשובנכם בקישור זה.

אם אתם מחוברים לחשבונכם וכבר בחרתם בחבילת חיפוש בתשלום, אנא וודאו שעדיין לא עברו 30 יום מתאריך התשלום. במידה ועברו יותר מ-30 יום מתאריך התשלום, תוכלו לבחור חבילת חיפוש חדשה בעמוד זה.