הגבהה למיטה לקשישים - מידע על המוצר, ספקים ומחירים | iSavta
הגבהה למיטה לקשישים - מידע על המוצר, ספקים ומחירים
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

במצבים של קשישים המרותקים למיטה או שוהים בה שעות ארוכות (למשל כדוגמת קשישים סיעודיים ברמת תפקוד ירודה) גובה סטנדרטי של מיטה גם מקשה על הקשיש להיכנס אל המיטה וגם מקשה על המטפל בקשיש לטפל בו בצורה נוחה ויעילה. הגבהה למיטה מנגישה את המיטה למטפל ומסייעת לו לטפל בצורה נוחה יותר וגם מאפשרת לקשיש להתיישב במיטה בצורה נוחה ובטוחה יותר. חשוב לדעת כי רגליות הגבהה למיטה הן פתרון זמין, יעיל ולא יקר למקרים בהן גובה המיטה הנמוך פוגם באיכות הטיפול.

.

מהי הגבהה למיטה?

הגבהה למיטה נועדה להגביה את המיטה לגובה שיאפשר נגישות גבוהה יותר לקשיש ולמטפלים בו. ההגבהה נעשית באמצעות רגליות בגובה ההגבהה המבוקש  ועליהן מעמידים או  מכניסים את רגלי המיטה ובכך הלכה למעשה מגביהים את המיטה.

 

למי מיועדת הגבהה למיטה?  

הגבהה למיטה מיועדת במקרים בהם הגובה של המיטה מקשה על הקשיש להתיישב בה בצורה בטוחה וגם במקרים בהם נדרש טיפול בקשיש בזמן שהוא נמצא במיטתו – גובה נמוך של המיטה מקשה על המטפלים השונים לבצע את הטיפול בצורה נוחה ויעילה. רגליות ההגבהה למיטה מאפשרות פתרון נהדר ולא יקר אשר פותרות את בעיית גובה המיטה.

 

סוגי הגבהה למיטה

האמצעי הנפוץ והיעיל ביותר להגבהת מיטה הן רגליות המונחות מתחת לרגלי המיטה ומספקות להן גובה נוסף. רגליות ההגבהה המצויות ביותר עשויות מעץ בתצורת קובייה עם שקע שעליו מניחים את רגל המיטה (להגבהת מיטה יש להשתמש ב-4 קוביות זהות – אחת לכל רגל מיטה) אך קיימות גם רגליות הגבהה המשלבות מתכת ו/או וחומרים נוספים בתוצרת רגלית סטנדרטית. מידות ההגבהה הנפוצות ביותר הן 8-9 ס"מ והגבהה בגובה של 14 ס"מ. גובה ההגבהה נבחר בהתאם לגובה מיטת הקשיש.

 

טווחי מחיר לרגליות להגבהת מיטה.  

רגליות ההגבהה למיטה הן פתרון יעיל ומאוד נגיש לכל כיס. עלות 4 רגליות הגבהה נע בממוצע בין 80 ל-250 ₪, ההבדלים בעלויות יכולים לנבוע מגובה ההגבהה, לאיכות ולסוג חומר הגלם ממנו עשויות  הרגליות.

 

ספקי עזרים לרגליות הגבהת מיטה

 epharma – בית מרקחת מקוון וחברה המפיצה מוצרים שונים לגיל השלישי, כולל רגליות הגהה למיטה. טלפון - 03-9616263  

 

נוח– משווקת מוצרי שיקום ונוחות לגיל השלישי מבית עלבר טעם החיים בע"מ, בחנות האתר ניתן למצוא רגליות הגבהה למיטה – 077-910902 

 

י.ש.מ (יד שרה מסייעת) – ציוד רפואי ושיקומי מבית יד שרה הכולל מגוון של פתרונות הגבהה למיטה. טלפון – 02-6444670 

 

למידע נוסף ראו עוד: מוצרים חיוניים עבור קשישים והגיל השלישי

 

 

שיתוף

קרא עוד אודות מוצרים לקשישים

כרית ישיבה לפצעי לחץ

מוצרים לקשישים

כרית ישיבה לפצעי לחץ

קראו עוד
מנוף הרמה חשמלי לטיפול בקשישים סיעודיים

מוצרים לקשישים

מנוף הרמה חשמלי לטיפול בקשישים סיעודיים

קראו עוד
עזרים לקימה מהמיטה

מוצרים לקשישים

עזרים לקימה מהמיטה

קראו עוד
מעקה בטיחות למיטה לקשישים

מוצרים לקשישים

מעקה בטיחות למיטה לקשישים

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!