העסקת מטפלת סיעודית באופן ישיר | iSavta.co.il
היתרונות להעסקת מטפלת סיעודית בצורה ישירה
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

העסקה ישירה מאפשרת למשפחה לא רק לבחור את המטפלת המתאימה ביותר עבור יקירה הסיעודי אלא אף להבטיח בחוזה ההעסקה את מטלות המטפלת וגמישות מירבית לאיתור פתרונות חלופיים בעת הצורך.

 

רקע ומושגים בסיסיים

גמלת סיעוד - הכסף אותו משלם הביטוח הלאומי לאנשים מבוגרים הזקוקים לטיפול של סיעודי. הטיפול עשוי להיות ללא לינה או עם לינה (במקרים קשים יותר).

גמלת סיעוד בעין - כיום במרבית המקרים, העסקת מטפלת סיעודית עוברת דרך חברת סיעוד כלשהי. החברה מקבלת את הכסף מהביטוח הלאומי ובתמורה מספקת את הטיפול הסיעודי בעזרת מטפלות סיעודיות שהן עובדות של אותה חברה. קבלת השירות נקראת גמלה בעין, בניגוד לגמלה בכסף.

 גמלת סיעוד בכסף - האפשרות לקבל את הכסף מביטוח לאומי ישירות לחשבון הבנק של הזכאי לגמלה. בדומה לגמלה המתקבלת עבור ילדים, ניתן להשתמש בכסף למטרות שונות ומגוונות, ללא פיקוח או דיווח לרשויות.

העסקה ישירה של מטפלים סיעודיים - תהליך בו הזכאי לגמלה מעסיק מטפל/ת סיעודי/ת ללא חברת סיעוד. גמלת הסיעוד נכנסת ישר לחשבון הבנק של הזכאי, ומשלב זה הזכאי ובני משפחתו מתנהלים באופן עצמאי מול המטפלת. באמצעות העסקה ישירה של מטפלים סיעודיים ניתן לחסוך מאות ש״ח כל חודש (ובהתאמה - אלפי ש״ח בשנה, עשרות אלפי ש״ח בחישוב רב שנתי). תהליך זה עלול להשמע מסובך, קשה או מורכב, לכן יצרנו עבורכם מעטפת שלמה של כלים כדי לבצע העסקה ישירה באופן חוקי, פשוט ובעיקר חסכוני.

מוזמנים לשלוח לנו מייל בקישור זה, ואחד מנציגנו יצור עמכם קשר בהקדם.

העסקה ישירה של מטפלים סיעודיים

 

מאז כניסתה לתוקף של רפורמת הסיעוד ניתנת לזכאי הגמלה אפשרות הבחירה בין גמלה בכסף לגמלה בעין (בהתאם לרמות הזכאות והתנאים . גמלה בעין משמעה קבלת טיפול סיעודי בבית ע"י מטפלת סיעודית מחברת סיעוד ו/או קבלת שירותים שונים הניתנים למימוש לזכאי הגמלה (כדוגמת ביקור במרכזי יום לקשיש). יותר ויותר משפחות מגלות את היתרונות הקיימים בהעסקת מטפלת באופן ישיר, שלא במשותף או ע"י חברת סיעוד. העסקה ישירה היא למעשה חוזה עבודה הנחתם ישירות בין המשפחה לבין המטפלת הסיעודית (בין אם מטפלת ישראלית ובין אם מטפלת זרה) ללא תיווכה של חברת הסיעוד. בחוזה ההעסקה הישיר למשפחת זכאי גמלת הסיעוד אפשרות לסכם ולהבטיח תנאים מסויימים החשובים לה בטיפול עבור יקירה. 

 

היתרונות להעסקת מטפלת בהעסקה ישירה

 

גמישות בבחירת המטפלת – בניגוד לחברות הסיעוד, להן מאגר מוגדר ומצומצם של מטפלות, הרי שבבחירה בהעסקה ישירה משפחת זכאי גמלת הסיעוד קיים חופש בחירה רחב במיוחד המאפשר לה לאתר את המטפלת (או המטפל) הסיעודית המתאים ביותר לצרכי המטופל. קיימת חשיבות מאוד גדולה למציאת מטפלת סיעודית אשר יכולה לתת מענה לצרכי המטופל, לצד תקשורת טובה עם המטופל והמשפחה וכדו'....בהעסקה ישירה האפשרויות לאיתור מטפלת מתאימה גבוהים יותר מאשר העסקה דרך גורם מתווך. 

חוזה אישי מותאם  – בהעסקה ישירה נחתם חוזה עבודה בין משפחת המטופל למטפלת הסיעודי, החוזה כולל הן את זכויות המטפלת (אלו הקבועות בחוק ואלו אשר נקבעו במשא ומתן בין המטפלת למשפחה) אך גם את חובותיה של המטפלת, כולל הגדרה ברורה של המטלות ואפשרויות למשפחה לשים דגש ואף להבטיח זאת בכתב, על הדברים החשובים לה בטיפול. 

פתרונות חלופיים זמינים  – אחד האתגרים הגדולים בהעסקת מטפלת סיעודית הוא מציאת מטפלת מחליפה כאשר המטפלת נעדרת מסיבות שונות (יציאה לחופשת מולדת, חופשת מחלה וכדו'). העסקת מטפלת בצורה ישירה מגדילה משמעותית את אפשרויותיה של המשפחה באיתור פתרונות סיעוד חלופיים למטפלת הקבועה, מכיוון שאינה מוגבלת למאגר המטפלות הזמין בחברת הסיעוד אלא יש למשפחה את החופש לאתר מטפלות בכל דרך, למשל מאגר המטפלות הסיעודיות באתר iSavta אשר מאפשר איתור מהיר של מטפלות ומטפלים באופן ישיר). 

 

רוצים לשמוע עוד על העסקה ישירה?

מוזמנים לשלוח לנו מייל בקישור זה, ואחד מנציגנו יצור עמכם קשר בהקדם.

 

שיתוף

קרא עוד אודות עובדים זרים לסיעוד מידע כללי

9 טעויות בהעסקת מטפלים זרים שיעלו לכם הרבה מאד כסף

עובדים זרים לסיעוד מידע כללי

9 טעויות בהעסקת מטפלים זרים שיעלו לכם הרבה מאד כסף

קראו עוד
העסקת עובד זר בסיעוד

עובדים זרים לסיעוד מידע כללי

העסקת עובד זר בסיעוד

קראו עוד
מטפלים זרים לסיעוד - חגים לאומיים לשנת 2021

עובדים זרים לסיעוד מידע כללי

מטפלים זרים לסיעוד - חגים לאומיים לשנת 2021

קראו עוד
חברות הביטוח דוחות כמעט 50% מהתביעות למימוש ביטוח סיעוד. אבל אפשר לנצח אותם

עובדים זרים לסיעוד מידע כללי

חברות הביטוח דוחות כמעט 50% מהתביעות למימוש ביטוח סיעוד. אבל אפשר לנצח אותם

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!