המדריך לחיסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה | iSavta.co.il
המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

כדי להבין כיצד ניתן לחסוך בהוצאות הטיפול בבן המשפחה שהפך לסיעודי, אתר iSavta, הכולל את המגוון האיכותי והגדול של מטפלים סיעודיים לקשישים (בפרט מטפלים זרים לסיעוד) מציג עבורכם את המדריך המלא. חשוב להבין כי קיים חוסר ידע מקצועי בקרב הציבור בכל הקשור לנושא סיעוד וטיפול בקשישים סיעודיים,  מאחר והנושא פוגש בנו כך באמצע החיים ללא הכנה מוקדמת, בהרבה מקרים בשל אירוע קשה ופתאומי. אז לפני שרצים להוציא סכומים על טיפול בהורינו היקרים, חשוב לדעת שישנן דרכים להוזיל את ההוצאות שכדאי מאוד להכיר:

 

1. החסכון המשמעותי ביותר - העסקה ישירה של המטפלים הסיעודיים. הביטוח הלאומי מעודד קבלת גמלת הסיעוד ישירות לחשבון הבנק של המטופל, והעסקה שלו באופן מלא. בצורה כזו ניתן לחסוך מאות ש״ח לחודש, כל חודש באופן קבוע. מעבר לחיסכון העצום שעשוי להסתכם בעשרות אלפי ש״ח לאורך השנים, ישנה גמישות רבה בהעסקה, בעיקר כאשר מחפשים מטפלות מחליפות. חשוב לציין: אם מקבלים את גמלת הסיעוד באופן ישיר, ניתן לקבל כסף לחשבון החשבון כל חודש, גם אם עדיין נמצאים בחיפוש אחר מטפלת. חשוב לציין שבמידה וישנה זכאות גם לתשלום מקרן ניצולי השואה, או במידה ושינה גמלת סיעוד כפולה (שני מטופלים) התשלום יכול להיות אף גבוה יותר. ואם הסיפור הזה נשמע לכם מורכב או מסובך מדי - אל דאגה. יצרנו עבורכם שירות מעטפת מיוחד, כולל מערכת אוטומטית לחישוב השכר. מוזמנים לשלוח לנו מייל בקישור זה, ואחד מנציגנו יצור עמכם קשר בהקדם.

 

2. ביטוח בריאות למטפל זר - יתכן שלא שמתם לב, אבל במקרים רבים כחלק מהניירת עליה חותמים מול הגופים השונים, ייתכן וגם חתמתם על תשלום ביטוח רפואי במחירים גבוהים מדי. חובה לרכוש פוליסת ביטוח רפואי עבור המטפלים הזרים, אך מומלץ לעשות זאת באופן ישיר, מול סוכן ביטוח. כך תוכלו לחסוך את העמלות אותם מקבלים גופי הסיעוד השונים.

 

3. קניות באתרים מקוונים - במיוחד בעידן הקורונה / פוסט קורונה ישנה משמעות להזמנת הקניות ברשת. בנוסף ליתרונות של צמצום חשיפה ומגע, ניתן כמובן לחסוך כסף רב כאשר קונים את מוצרי היסוד, הפארם, הטואלטיקה ואפילו התרופות באופן מקוון.

 

4. החזרי מס - אנשים מעל לגיל הפנסיה זכאים להטבות יוצאות מן הכלל עבור תיק ההשקעות שלהם. במידה וישנן השקעות כאלה, החסכון עשוי להיות בשיעור של עשרות אחוזים, ובהתאמה בסך של עשרות או מאות אלפי ש״ח. מומלץ ליצור קשר עם רואה החשבון ולשאלות על הטבות אלה.

 

5. שירותים פרא-רפואיים - במקרים רבים קופת החולים שלכם עשויה לספק שירותים כגון פיזיוטרפיה, ריפוי בעיסוק, קלינאות תקשרות וייעוץ תזונתי. גם במידה והסיוע מקופת החולים חלקי, אין ספק שניתן לחסוך כך כסף.

 

6. שימוש בגמלת הסיעוד למטרות נוספות מלבד טיפול סיעודי - כיום הביטוח הלאומי מאפשר להשתמש בגמלת הסיעוד גם עבור רכישה של מוצרי ספיגה, לחצן מצוקה, שירותי כביסה או מרכזי יום. במקרים רבים התמורה עבור מוצרי ספיגה רבה יותר מאשר עבור שירותי סיעוד, אפשר ללמוד יותר על הנושא באתר הביטוח הלאומי.

 

7. ציוד רפואי בהשאלה - מומלץ מאד לשאול ציוד רפואי במקום לקנות אותו. עמותות כמו ״יד שרה״ מאפשרות שאילת ציוד ללא תשלום או בתשלום סימלי. 

 

8. הנחה בתשלומים ממשלתיים / עירוניים - במקרים רבים זכאים המטופלים הקשישים להנחות או לפטור מחלק התשלומים, כמו ארנונה, מים או חשמל. כדאי מאד לבדוק ברשות המקומית לגבי אותה זכאות.

 

בכל מקרה תמיד מומלץ להשוות מחירים ולהתמקח על המחירים, במקרים רבים לספקים השונים ישנה גמישות ואפשרות לתת הנחות.

בהצלחה!

שיתוף
תגיות: חיסכון

קרא עוד אודות טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

קראו עוד
משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

טיפול בקשישים

משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

קראו עוד
⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

טיפול בקשישים

⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

קראו עוד
סוגי ביטוח סיעודי

טיפול בקשישים

סוגי ביטוח סיעודי

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!