מדוע כדאי לעבוד כמטפלת סיעודית באופן פרטי? | iSavta.co.il
מדוע כדאי לעבוד כמטפלת סיעודית באופן פרטי?
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

העבודה כמטפלת סיעודית באופן פרטי, ישירות מול משפחת המטופל, חופנת בחובה הזדמנות לשדרוג כללי עם אופק מקצועי רחב במיוחד. הרפורמה בחוק סיעוד, אשר מאפשר לזכאי גמלת סיעוד לבחור לקבל גמלה בכסף, הביאה לכך שמשפחות רבות בוחרות להעסיק מטפלות באופן ישיר ובתנאי שכר משודרגים, על מנת להעניק ליקיריהן את הטיפול הטוב ביותר שאפשר. אם את עוסקת בטיפול סיעודי כדאי שתכירי את עולם ההעסקה הישירה. 

 

רקע  

השינויים ברפורמת הסיעוד, אשר מאפשרים לזכאי גמלת סיעוד לבחור בגמלה בכסף ולשכור את שירותי הטיפול הדרושים להם באופן פרטי. משפחות רבות אשר להן זכאי גמלת סיעוד בוחרות בגמלה בכסף על פני קבלת שעות טיפול מחברת סיעוד כיוון שכך הן יכולות לאתר ולבחור את המטפלת הסיעודית הטובה והמתאימה ביותר עבור יקיריהן. הבשורה הגדולה עבור המטפלות היא שבהעסקה פרטית התעריף לשעת עבודה נקבע בין המשפחה לבין המטפלת ולרוב יהיה גבוה משמעותית מתעריף הביטוח הלאומי המשולם ע"י חברות הסיעוד. 

 

היתרונות בעבודה באופן פרטי

 

לעבודה בסיעוד באופן פרטי יתרונות רבים, בהם:

תנאי שכר משודרגים

כל מטפלת הבוחרת בתעסוקה פרטית אינה כפופה לתעריפי הביטוח הלאומי המשולמים ע"י חברות הסיעוד ויכולה לקבוע את התעריף השעתי שלה לעבודה.

 

גמישות

עבודה בסיעוד באופן פרטי מעניקה גמישות מרבית לכל מטפלת לבחור את השעות, לבחור האם לעבוד לילות ו/או סופי שבוע, לבחור את מיקום העבודה ולמעשה קיימת לה זכות הבחירה לכל אלמנט בעבודה. 

 

אפשרויות להשלמת הכנסה

יתרון נוסף בעבודה באופן פרטי היא היכולת לקבל גם עבודות בהיקף מצומצם ככלי להשלמת הכנסה או הכנסה נוספת.

 

חשוב לזכור ולדעת!

חשוב לזכור ולדעת כי בהעסקה פרטית המשפחות מוכנות לשלם והרבה אך בהתאם הן מצפות שיקיריהן יקבלו את הטיפול הטוב ביותר, המסור ביותר והמקצועי ביותר. בעבודה בטיפול סיעודי באופן פרטי קיימת משמעות עליונה לכל נושא ההמלצות – מאוד יהיה קשה לקבל עבודה מבלי שתהיינה המלצות חמות ממשפחות מטופלים. לכן חשוב מאוד לא רק להקפיד על טיפול מקצועי ללא פשרות אלא אף לשמור על יחסים תקינים וטובים עם משפחות המטופלים. דבר חשוב נוסף – כל השתלמות מקצועית (קורס מטפלות, קורס עזרה ראשונה וכדו') משדרגת את המעמד המקצועי של המטפלת הסיעודית ומרחיבה את אפשרויות התעסוקה – על כן מומלץ בחום לעבור קורס מטפלות והשתלמויות מקצועיות שונות. 

 

כיצד למצוא עבודה סיעודית באופן פרטי?

הדרך הפשוטה והיעילה ביותר למציאת עבודה בטיפול סיעודי באופן פרטי היא דרך אתר iSavta אשר מהווה פלטפורמה בה משפחות הזקוקות למטפלת סיעודית מפרסמים מודעה על כל הפרטים המלאים על העבודה המוצאת (מיקום, שעות, עם לינה/בלי לינה וכדו) לצד מקום בו מטפלות יכולות להציע את שירותי הטיפול שלהם למשפחות. ניתן להירשם בהליך קצר וידידותי בקישור: קישור לרישום מטפלות.

 

שיתוף

קרא עוד אודות טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

קראו עוד
משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

טיפול בקשישים

משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

קראו עוד
המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה

טיפול בקשישים

המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה

קראו עוד
⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

טיפול בקשישים

⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!