סוגי ביטוח סיעודי, הגנה מפני מצבים סיעודיים בהם נדרשת עזרת מטפל צמוד | iSavta
סוגי ביטוח סיעודי
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

לעיתים אנחנו שומעים ברדיו וקוראים בעיתון על מקרים סיעודיים שונים ועל כמה שחייבים לעשות ביטוח סיעודי. האם זה נכון? כמה זה חשוב? האם צריך למצוא חברה מסוימת שתבטח אותנו או שבכל מקום שבו נעשה ביטוח סיעודי זה מספיק טוב?

אדם סיעודי או בעצם מצב סיעודי, הוא בעצם מצב שבו אדם זה או אחר, ללא קשר לגיל, אינו כשיר לבצע את הפעילויות היומיומית הרגילות וצריך עזרה רבה בתפקוד שלו. כך, קורה הרבה פעמים שישנם אנשים מבוגרים מאוד שצריכים עזרה, אבל עם זאת ישנם גם אנשים צעירים שנבצר מהם לתפקד כראוי.

ביטוח סיעודי תחליפי

הביטוח הזה הוא בעצם ביטוח סיעודי ברמה בסיסית ביותר. הביטוח הזה מדבר על מצבים בהם אדם נקלע לאיזושהי בעיה סיעודית, וכעת הוא צריך עזרה למשך תקופה של שלוש שנים עד חמש שנים. מצבים כאלה ניתן לראות לרוב, אנשים מבוגרים אשר לעת זקנה צריכים עזרה בטיפול ובמטלות היומיומיות, והנטל שעל המשפחה הפך לגדול מדיי ונרחב מדיי, שכן אז מפעילים ביטוח סיעודי שמכסה את המצבים הללו.

ביטוח סיעודי משלים

ביטוח סיעודי משלים הוא ביטוח שניתן לראות יותר ויותר משפחות ואנשים מפעילים אותו, שכן הוא מדבר על אנשים שצריכים ביטוח סיעודי ליותר משלוש שנים או חמש. השימוש הנרחב יותר ויותר של ביטוח סיעודי מסוג זה, מגיע מהסיבה הפשוטה שתוחלת החיים עולה, ועם זאת גם התקופה שבה אנשים חיים ועדיין צריכים עזרה מתארכת. לכן, ניתן לגשת אל חברות ביטוח פרטיות ולרכוש ביטוח סיעודי משלים אשר מבטיח המשך ביטוח סיעודי גם לאחר תקופה של 5 שנים. שכן ברגע שהביטוח של קופות החולים נגמר – נכנס לתוקפו ביטוח סיעודי משלים.

ביטוח סיעודי נוסף

ביטוח סיעודי מסוג זה הוא גם ביטוח של חברות ביטוח, אשר מקנה אפשרות גם למקרים שאדם זקוק לעזרה סיעודית גם לפני התקופה הזו של חמש שנים. המיוחד בביטוח סיעודי זה הוא האפשרות להעביר את הביטוח גם על אחד מבני המשפחה המבוטחים ושימוש במקרים קיצוניים.

כאשר אתם רוכשים ביטוח סיעודי מחברות ביטוח פרטיות, וגם בקופות החולים הסטנדרטיות, במקרים רבים ואף באופן מוחלט, יגיעו לשם הטיפול עובדים זרים שמשמשים כמטפלים סיעודיים. עובדים זרים ממלאים את הענף הזה בצורה כמעט מוחלטת ועושים את עבודתם נאמנה.

שיתוף

קרא עוד אודות טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

קראו עוד
משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

טיפול בקשישים

משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

קראו עוד
המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה

טיפול בקשישים

המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה

קראו עוד
⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

טיפול בקשישים

⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!