גורב גרביים לקשישים -מידע על ספקים מובילים ומחירים | iSavta
גורב גרביים לקשישים
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

קשישים רבים סובלים מבעיות אורטופדיות שונות, בדגש על בעיות גב ובעיות מפרקים, המקשות עליהם להתכופף ו/או לקפל את הידיים – כך שעבורם פעולה שהיא לכאורה פשוטה, כמו לגרוב גרביים, הופכת להיות משימה מאומצת עד בלתי אפשרית, אשר יכולה אף במקרים מסויימים להחמיר מוגבלות קיימת של הקשיש. בשוק קיימים עזרים רבים אשר נועדו לסייע לבעלי מוגבלויות בפעולות היומיומיות – גורב הגרביים מאפשר לקשיש המתקשה בכך לגרוב את הגרביים בצורה עצמאית,  בקלות ובלי צורך להתכופף.

 

מהו גורב גרביים?

גורב הגרביים הוא כלי עזר פשוט אך נפלא, אשר מאפשר לקשישים הסובלים מבעיות אורתופדיות שונות ואשר עבורם פעולת ההתכופפות היא קשה עד בלתי אפשרית, לגרוב גרביים באופן עצמאי, ללא מאמץ מיוחד או צורך להתכופף על מנת לבצע את הפעולה.  .

 

למי מיועד גורב הגרביים?

גורב הגרביים מיועד לכל אדם הסובל מבעיות אורטופדיות או מוטוריות אשר מקשות עליו, או לא מאפשרות כלל, להתכופף ולגרוב גרביים באופן עצמאי. על אף היותו כלי עזר פשוט ולא יקר הרי שהוא משפר משמעותית את תחושת העצמאות החשובה כל כך של הקשיש.

 

סוגי גורבי גרביים

קיימים שני סוגים בולטים של גורבי גרביים כאשר הרעיון בשניהם זהה – הקשיש גורב את הגרב על האביזר. ההבדל המרכזי הוא באופן ביצוע הפעולה: ישנם גורבי גרביים אשר להם מחוברים 2 שרוכים (אחד מכל צד) – כך שעל מנת לגרוב את הגרב הקשיש מניח את כף רגלו על מתקן גורב הגרביים ומושך כלפי מעלה בשני השרוכים. סוג אחר של גורב גרביים משתמש במוט אחיזה במקום בשרוכים, מה שמקל מאוד על קשישים המתקשים באחיזת השרוכים ומשיכתם.

 

טווחי מחיר לגורב גרביים

 גורב הגרביים הוא מוצר פשוט ולא יקר המתאים לכל כיס – עלות גורב גרביים עם שרוכים היא 30-40 ₪ בממוצע ואילו עלות ממוצעת של גורב גרביים עם מוט אחיזה היא 60-70 ₪. ישנם מותגים עם מחיר גבוה יותר אשר יכול להגיע לעלות המתקרבת אף ל-100 ₪.

 

ספקי גורבי גרביים –

העיקר  הבריאות  – החברה מספקת בחנות האתר שלה מגוון רחב של ציוד עזר ומוצרים לגיל השלישי  – 072-2159090  

נגיש – חברה המספקת פתרונות הנגשה בתחומים רבים ומפעילה גם חנות מקוונת למכירת עזרים שונים, כולל גורב גרביים.  טלפון – 5688* 

י.ש.מ (יד שרה מסייעת) – ציוד רפואי ושיקומי מבית יד שרה – בחנות האתר ניתן למצוא גורב גרביים עם שרוכים.

טלפון – 02-6444670 

 

ראו עוד: מוצרים לקשישים

שיתוף

קרא עוד אודות מוצרים לקשישים

כרית ישיבה לפצעי לחץ

מוצרים לקשישים

כרית ישיבה לפצעי לחץ

קראו עוד
מנוף הרמה חשמלי לטיפול בקשישים סיעודיים

מוצרים לקשישים

מנוף הרמה חשמלי לטיפול בקשישים סיעודיים

קראו עוד
עזרים לקימה מהמיטה

מוצרים לקשישים

עזרים לקימה מהמיטה

קראו עוד
הגבהה למיטה לקשישים - מידע על המוצר, ספקים ומחירים

מוצרים לקשישים

הגבהה למיטה לקשישים - מידע על המוצר, ספקים ומחירים

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!