חיתולים למבוגרים - כל המידע על סוגים, ספקים ומחירים | iSavta
חיתולים למבוגרים - מידע על סוגים, ספקים והשוואת מחירים
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

במקרים רבים מצב סיעודי של קשיש מתבטא גם באובדן שליטה חלקי או מלא על הסוגרים המצריך מעבר לשימוש במוצרי ספיגה למבוגרים. מדובר במצב רגיש ועדין מאוד הן לקשיש והן לסביבתו הקרובה, שיכולים לחוות תחושת בושה שאינה מוצדקת, כיוון שמדובר בתופעה רפואית שכיחה והחיתולים למבוגרים הקיימים כיום בשוק נותנים מענה יעיל ודיסקרטי למצב זה. 

 

מהו חיתול למבוגר?

חיתול למבוגר זהה במטרתו לחיתול לתינוקות – לספוג שתן וצואה מבלי שאלו יעברו הלאה אל הבגדים, המיטה או הכיסא. כיוון שמדובר במוצר אינטימי ורגיל ועל מנת לצמצם את תחושת אי הנעימות מהסביבה הקרובה עד כמה שניתן, החיתולים למבוגרים יכללו בדרך כלל חומר מנטרל ריחות לתחושה נקייה וחומרים שונים להגנה על העור – למשל בחיתולים רבים ישנו חומר ההופך את הנוזלים לג'ל כך שהעור נשאר יבש וכדומה. ישנם חיתולים המותאמים לספיגה מוגברת, חיתולים המתאימים לשעות הלילה, חיתולים המותאמים לגודל גוף שונה ועוד...

 

למי מיועדים חיתולים למבוגרים? 

החיתולים למבוגרים מיועדים לקהלים שונים אשר המשותף לכולם הוא אי היכולת להשתמש בשירותים לצרכים מסיבה כזו או אחרת. בין היתר מדובר בקשישים סיעודיים אשר איבדו שליטה על סוגרי הגוף, קשישים (ומבוגרים) אשר סובלים ממחלות או ממוגבלויות פיזיות אשר מקשות עליהם את השימוש בשירותים (למשל כשיש צורך להתעורר משנת הלילה לשירותים) וגם במקרים של חולי אלצהיימר ודמנציה אשר עלולים למעשה 'לשכוח' שהם צריכים ללכת לשירותים. מעבר לכך חיתולים למבוגרים משמשים את כל מי שמסיבה כזו או אחרת אינו יכול לגשת לשירותים במשך שעות ארוכות (למשל במקרים בהם חייבים להישאר מרותקים למיטה). 

 

סוגי חיתולים למבוגרים 

ישנם סוגים רבים של חיתולים למבוגרים כאשר ההבדלים ביניהם הם למעשה בצורך – ישנם חיתולים דקים יותר אשר מיועדים לספיגה רגילה, ישנם חיתולים המיועדים לספיגה מוגברת והם יתאפיינו בדרך כלל בעובי רב יותר. ישנם חיתולים המיועדים לשעות הלילה ומצטיינים בשעות ארוכות של ספיגה. ישנם חיתולים למבוגרים המיועדים לסובלים מבעיות עור שונות וחיתולים רגילים אינם מתאימים להם, ישנם אף חיתולים המותאמים לנשים הסובלות מבריחת שתן ואפילו חיתולים רב פעמיים המיועדים לשחייה בבריכה. למעשה שוק החיתולים למבוגרים כולל מוצרי ספיגה מעולים המותאמים לכל צורך, לכל בעייה פיזית ולכל גודל גוף – מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי על מנת להתאים את החיתול אשר עונה על הצורך האישי של יקירכם.  

 

טווחי מחיר לחיתולים למבוגרים

טווח המחירים הממוצע לחבילת חיתולים למבוגרים נע בין 40-70 ₪ בממוצע. המחיר משתנה על פי גודל החיתול, כמות החיתולים בחבילה וכמובן סוג החיתול ואיכות המותג. חשוב לזכור כי קשישים סיעודיים יכולים לקבל מוצרי ספיגה אשר אושרו על ידי ביטוח לאומי  ללא עלות -  כחלק מסל השירותים בגמלת הסיעוד.  

 

ספקי חיתולים למבוגרים

 

כמיטק – החברה המתמחה בייבוא ושיווק של מותרים ריפואיים– כולל מוצרי ספיגה למבוגרים. טלפון – 09-7620000  

עזר נאמן – חברה המתמחה במוצרי ספיגה והגיינה עד הבית.  טלפון -  1700-553-222

י.ש.מ (יד שרה מסייעת) – ציוד רפואי ושיקומי מבית יד שרה הכולל מגוון רחב של עזרי הליכה. טלפון – 02-6444670 

 

למידע נוסף ראו גם: מוצרים לקשישים

 

 

שיתוף

קרא עוד אודות מוצרים לקשישים

כרית ישיבה לפצעי לחץ

מוצרים לקשישים

כרית ישיבה לפצעי לחץ

קראו עוד
מנוף הרמה חשמלי לטיפול בקשישים סיעודיים

מוצרים לקשישים

מנוף הרמה חשמלי לטיפול בקשישים סיעודיים

קראו עוד
עזרים לקימה מהמיטה

מוצרים לקשישים

עזרים לקימה מהמיטה

קראו עוד
הגבהה למיטה לקשישים - מידע על המוצר, ספקים ומחירים

מוצרים לקשישים

הגבהה למיטה לקשישים - מידע על המוצר, ספקים ומחירים

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!