ידיות אחיזה לבטיחות עבור קשישים - מידע מקצועי, ספקים ומחירים | iSavta
ידיות אחיזה לבטיחות עבור קשישים והגיל השלישי
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

אחת התופעות השכיחות ביותר בגיל השלישי, אשר תוצאותיה במקרים רבים חמורות, היא תופעת הנפילות וההחלקות בבית. באופן מובן מרבית הנפילות וההחלקות מתרחשות בחדר האמבטיה או חדר השירותים אך לא רק. ידיות אחיזה במקומות מועדים לתאונות בבית מגבירות את הבטיחות הכללית בבית הקשיש ומצמצמות את סכנת הנפילה.

.

מהי ידית אחיזה?

ידית אחיזה (או מעקה אחיזה/מאחז קיר) היא מתקן המיועד למזער את הסיכון באיבוד שיווי משקל ונפילה בנקודות מועדות לתאונות בבית, בדגש גדול על חדר האמבטיה, מקלחת או שירותים. הידית יכולה לסייע בעמידה יציבה בעת פעולת המקלחת וחשוב מכך להווה נקודת אחיזה ברגע של איבוד שיווי משקל, סחרחורת, התקף רפואי כזה או אחר וכדומה. כמו כן ידיות אחיזה יכולות לסייע בקימה יציבה (למשל בחדר השירותים) וגם בניידות בתוך הבית – ידיות האחיזה מסייעות למתקשים בכך להתהלך בצורה עצמאית בבית.  

 

למי מיועדות ידיות האחיזה?

על אף שידיות האחיזה שכיחות בקרב קשישים סיעודיים ובעלי מוגבלויות פיזיות שונות, הרי שכיום המודעות לחשיבותן של ידיות האחיזה, גם בקרב בני הגיל השלישי אשר אינם סיעודיים הולכת ועולה. לא אחת ידיות האחיזה מהוות את ההבדל בין החלקה לבין כמעט החלקה, בין המשך חיים עצמאיים לבין הפיכה מקשיש עצמאי לקשיש סיעודי. בגיל השלישי, גם כאשר מדובר בקשישים עצמאיים ובריאים, סכנת הנפילות עולה ותוצאותיה של נפילה היא לרוב קשה יותר. על כן חשוב לזכור כי הטיפול הנכון ביותר בנפילות או פשוט למנוע אותן – ועל כן ידיות אחיזה יכולות לסייע במניעת נפילות גם כאמור במקרים של קשישים בריאים ועצמאיים.

 

 

סוגי ידיות אחיזה

קיימים סוגים שונים של ידיות אחיזה – ידיות אחיזה למקלחת, מעקות עזר המסייעות לקימה בחדר השירותים, ידיות תמיכה במעברי הבית, ידיות אחיזה למיטה המסייעות בקימה ממנה ועוד...ישנן ידיות המקובעות לקיר, ישנן ידיות מתרוממות ועוד, ידיות אחיזה מתעקלות ועוד...כמו תמיד בכל הקשור לנושא בטיחות והנגשת הבית למגורי קשישים חשוב להתייעץ עם גורם מקצועי על מנת לבחור את סוגי הידיות המתאימים ביותר למצבם ולצרכי הקשישים המתגוררים בבית.  

 

טווחי מחיר לידיות אחיזה

 מחירן של ידיות אחיזה בסיסיות ופשוטות אינו עולה על עשרות שקלים בודדים. המחיר יעלה ככל שהידית תהיה איכותית או מורכבת יותר – למשל ידית מעוקלת הניתנת לסיבוב על ציר יכולה להגיע אף לאזור ה-1000 ₪. עם זאת מחירן של מרבית ידיות האחיזה אינו עולה על 250 ₪. 

 

ספקי ידיות אחיזה

קוסמוטרייד  – החברה המתמחה בייבוא ושיווק של מוצרים בתחום הרפואי, סיעודי ושיקומי– כולל מיטות סיעודיות. טלפון – 03-9120900  

טבע החיים   – חברה המתמחה  במוצרי בריאות, ניידות, נוחות והיגיינה. טלפון -  073-360-4316  

י.ש.מ (יד שרה מסייעת) – ציוד רפואי ושיקומי מבית יד שרה – כולל מכירת מגוון סוגים של ידיות אחיזה. טלפון – 02-6444670  

 

 

שיתוף

קרא עוד אודות מוצרים לקשישים

כרית ישיבה לפצעי לחץ

מוצרים לקשישים

כרית ישיבה לפצעי לחץ

קראו עוד
מנוף הרמה חשמלי לטיפול בקשישים סיעודיים

מוצרים לקשישים

מנוף הרמה חשמלי לטיפול בקשישים סיעודיים

קראו עוד
עזרים לקימה מהמיטה

מוצרים לקשישים

עזרים לקימה מהמיטה

קראו עוד
הגבהה למיטה לקשישים - מידע על המוצר, ספקים ומחירים

מוצרים לקשישים

הגבהה למיטה לקשישים - מידע על המוצר, ספקים ומחירים

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!