מיטות סיעודיות לקשישים ובעלי צרכים מיוחדים - מידע מקצועי, ספקים ומחירים | iSavta
מיטות סיעודיות עבור קשישים ובעלי צרכים מיוחדים
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

מיטה סיעודית היא מיטה, אשר בדומה למיטות בבתי החולים, מאפשר כיוונון והתאמה למצבים שונים המקלים את הטיפול בשוכב בה. המיטה הסיעודית מאפשרת להעניק טיפול איכותי יותר לקשיש הסיעודי ואף תורמת רבות להגברת הבטיחות בטיפול.

.

מהי מיטה סיעודית?

מיטה סיעודית היא מיטה המותאמת לטיפול באנשים עם מצבים סיעודיים זמניים או קבועים. המיטה מאפשרת (בצורה ידנית או חשמלית) התאמת גבהים בהתאם לצורך, הגבהת חלק מהמיטה (למשל לאפשר מצב הקרוב לישיבה לשוכב במיטה על מנת לאפשר לו לאכול בנוחות או הגבהת הרגליים לצרכי טיפול), המיטות הסיעודיות הן מיטות מתניידות אשר ניתן לשנע אותן בצורה קלה ונוחה בבית (או כל מוסד טיפולי), בנוסף לאפשרויות הכיוונון המרובות וגלגלי הניוד, המיטות הסיעודיות כוללות מעקות בטיחות למניעת נפילות מהמיטה.

 

למי מיועדת המיטה הסיעודית?

המיטה הסיעודית מיועדת לכל משפחה המטפלת בחולה סיעודי ובביתה ומעוניינת לשפר את איכות הטיפול הניתנת לו לצד מתן פתרון יעיל למצבים שונים הדורשים קימה מהמיטה, מעבר למצב זקוף, הרמת רגליים בצורה נוחה וכדומה. המיטה הסיעודית מאפשרת טיפול יעיל יותר, איכותי יותר ואף בטוח יותר בחולה הסיעודי.

 

סוגי מיטות סיעודיות

ההבנה בחשיבותן של מיטות הסיעוד לשיפור הטיפול גם במגזר הפרטי (להבדיל מבתי החולים ומוסדות סיעודיים אשר בהן שימוש במיטות סיעודיות הוא כעין מובן מאליו) הביא לכך שכיום קיים מגוון רחב של מיטות סיעודיות. ניתן לחלק את המיטות ל-2 סוגים מרכזיים – מיטות חשמליות ומיטות הידראוליות. במיטה הידראולית כל הכיוון של המיטה למצביה השונים נעשה בצורה ידנית (מה שמאפשר פתרון יעיל לשומרי שבת) ואילו במיטה חשמלית הכיוונון למצבי המיטה השונים נעשה ע"י לחצני שליטה ובקרה. מעבר להבדל במספר מצבי המיטה עיקר ההבדלים הם בגודל המיטה, בחומרי הגלם, בעיצוב וכדומה. הדבר הנכון ביותר הוא להתייעץ עם איש מקצוע לפני בחירת המיטה המתאימה ביותר לצרכי יקירכם.

 

טווחי מחיר למיטות סיעודית

 מיטה סיעודית אינה מוצר זול אך חשוב לזכור כי מדובר במוצר לטווח ארוך כך שבראייה ארוכת טווח מדובר בהוצאה כלכלית סבירה אך עם ערכים מוספים לאיכות חיי הקשיש הסיעודי. טווח המחירים למיטה חשמלית טובה ויעילה ינוע בין 3,500-5,500 ₪ ומחירי המיטות המתקדמות ביותר יכול להגיע גם לטווח של 17,000-20,000 ₪.

 

ספקי מיטות סיעודיות

קוסמוטרייד – החברה המתמחה בייבוא ושיווק של מוצרים בתחום הרפואי, סיעודי ושיקומי– כולל מיטות סיעודיות. טלפון – 03-9120900

כל הנוחות שבעולם – חברה המתמחה  באספקת מוצרים לגיל השלישי  טלפון -  072-252-1212 

י.ש.מ (יד שרה מסייעת) – ציוד רפואי ושיקומי מבית יד שרה – כולל מכירת מגוון מיטות סיעודיות. טלפון – 02-6444670 

 

 

שיתוף

קרא עוד אודות מוצרים לקשישים

כרית ישיבה לפצעי לחץ

מוצרים לקשישים

כרית ישיבה לפצעי לחץ

קראו עוד
מנוף הרמה חשמלי לטיפול בקשישים סיעודיים

מוצרים לקשישים

מנוף הרמה חשמלי לטיפול בקשישים סיעודיים

קראו עוד
עזרים לקימה מהמיטה

מוצרים לקשישים

עזרים לקימה מהמיטה

קראו עוד
הגבהה למיטה לקשישים - מידע על המוצר, ספקים ומחירים

מוצרים לקשישים

הגבהה למיטה לקשישים - מידע על המוצר, ספקים ומחירים

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!