מצלמות אבטחה לקשישים - מידע כללי, מחירים וספקים | iSavta
מצלמות אבטחה לקשישים
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

ישנם מצבים בהם מתעורר הצורך להתקין מצלמות אבטחה בבית הורינו המבוגרים. הצורך יכול לנבוע בעיקר כאשר יש חשד לניצול לרעה או פגיעה בהורה על ידי אדם אחר השוהה בביתו – בין אם מטפלת סיעודית או אנשי מקצוע כאלה ואחרים. חשוב לזכור כי התקנת מצלמה פוגעת בפרטיות ההורים ויש להתקין מצלמות רק כאשר הדבר הכרחי.

.

מהי מצלמת אבטחה?

מצלמת אבטחה היא מצלמה, נסתרת או גלויה, אשר  מתעדת בווידאו את המתרחש בבית. מצלמות האבטחה מאפשרות לצפות הן בזמן אמת באזור המצולם והן בסרטים מוקלטים.

 

למי מיועדת מצלמת האבטחה?

מצלמת האבטחה בבית הקשיש מותקנת לרוב כאשר עולה חשש לשלומו של הקשיש מצד מבקר בבית אשר נמצא עמו ברוב המקרים ללא נוכחות של אדם נוסף (מטפלת סיעודית, מעניקי שירות שונים). המצלמה מאפשרת לבן משפחה קרוב לעקוב ולתעד את כל הקורה בבית וכמובן לנקוט בפעולות המתאימות ולפנות לרשויות במקרים של פגיעה, התעללות או ניצול לרעה של הקשיש. ישנם מקרים בהן משפחות מתקינות בבתי הקשישים (בידיעה ובהסכמה) מצלמות גלויות אשר ממוקמות בצורה בולטת ונועדו למעשה לתת אלמנט של הרתעה לכל הנכנס בשערי הבית – שכל מה שקורה בבית מתועד היטב ובכך בעצם לצמצם את הסיכוי לפגיעה או ניצול של הקשיש.

 

סוגי מצלמות האבטחה

בשוק ניתן למצוא מגוון עצום ורב של מצלמות אבטחה לקשישים מסוגים שונים וגדלים שונים אשר מיועדות לתיעוד ומעקב ביתי – כאשר למטרות מעקב המצלמות המובילות יהיו מצלמות זעירות ונסתרות הקשות מאוד לאיתור. למקרים בהם הכוונה היא ליצור הרתעה ע"י הצבת מצלמות גלויות, המצלמות הפופולריות ביותר יהיו מצלמות צינור ומצלמות כיפה אשר בולטות מאוד לעין. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון זו הפונקציונליות של המצלמה: צילום בתנאי חושך,  זמן עבודה כאשר אינה מחוברת למקור כוח, זמן הקלטה, חיבור לאינטרנט אלחוטי (מצלמת ip) ועוד...לפני בחירת סוג המצלמה חשוב מאוד להבין מה המטרות המדוייקות בהתקנתה ולהיעזר באיש מקצוע לבחירת המצלמה המתאימה ביותר.

 

טווחי מחיר מצלמות אבטחה

 בשל המגוון האינסופי של מצלמות אבטחה ניתן למצוא כיום מצלמות אבטחה טובות ויעילות בטווח המחירים 150-400 ₪. ככל שרמת הפונקציונליות ואיכות המצלמה עולות כך גם המחיר – ניתן למצוא מצלמות רבות בטווח המחירים שבין 500 ₪ ל-1500 ₪. מחירן של מצלמות אבטחה מתקדמות, אשר מיודעות לרוב לחברות ועסקים, יכול להגיע עד 10,000 ₪ ואף יותר. 

 

ספקי מצלמות אבטחה

רואים עולם  – חנות המתמחה בציוד צילום הכולל בין היתר מצלמות אבטחה לבית. טלפון – 03-9045805

הבולשת   – חברה המתמחה בפתרונות חכמים למעקב, בילוש וחקירות – כולל מבחר רחב של מצלמות אבטחה נסתרות. טלפון - 03-5440-659

וואלה שופס  – החנות המקוונת של אתר וואלה מציעה מגוון מצלמות אבטחה לבית. טלפון – 09-9608020  

 

שיתוף

קרא עוד אודות שירותים לגיל השלישי

הידרותרפיה לקשישים

שירותים לגיל השלישי

הידרותרפיה לקשישים

קראו עוד
השאלת ציוד רפואי לקשישים

שירותים לגיל השלישי

השאלת ציוד רפואי לקשישים

קראו עוד
תזונאית (דיאטנית) לקשישים

שירותים לגיל השלישי

תזונאית (דיאטנית) לקשישים

קראו עוד
רפואה גריאטרית 

שירותים לגיל השלישי

רפואה גריאטרית 

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!