ניהול עזבונות לקשישים והגיל השלישי - מידע על השירות, מחירים וספקים | iSavta
ניהול עיזבונות לקשישים
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

לעתים לאחר פטירתו של אדם ממנים אחריו 'מנהל עיזבונות' שתפקידו הוא לרכז את כל נכסי המנוח, דהיינו עיזבונותיו, לשלם באמצעותם חובות אשר נותרו פתוחים לאחר מותו ולחלק את יתרת העיזבון בין יורשי המנוח. מינוי מנהל עיזבון ימונה על פי רוב כאשר ישנן מחלוקות בין היורשים לגבי אופן החלוקה ובמקרים בהם לא ניתן לאתר את יורשי העיזבון (או חלק מהם).

.

מהו עיזבון?

כאשר אדם נפטר כל הנכסים אשר צבר בחייב, לצד כל חובותיו, מהווים למעשה את העיזבון שלו. חשוב לציין כי כאשר לאדם ביטוח חיים, קופת גמל או מכשיר פיננסי אחר, אשר בו הכסף מועבר רק לאחר מותו של אדם – סכום כסף זה אינו נכלל בסיכום העיזבון.

 

מהו מנהל עיזבון?

מנהל העיזבון הוא כעין נאמן אשר ממונה על ידי האפוטרופוס הכללי לכנס את כל נכסיו וחובותיו של אדם שנפטר, לדאוג לתשלום חובותיו מתוך העיזבון ולדאוג לחלוקת יתרת העיזבון ליורשיו. לרוב ימונה מנהל עיזבון רק כאשר קיימת מחלוקת על אופן חלוקת העיזבון בין היורשים או כאשר קיים קושי באיתור היורשים. מנהל העיזבון אינו חייב להיות עורך דין, למעשה כל אדם אשר מוסכם על הצדדים במחלוקת או אשר נקבע על ידי המנוח בצוואתו יכול להיות ממונה כמנהל העיזבון. כדאי לדעת כי זכותו של כל יורש נהנה בעיזבון להגיש לרשם לענייני ירושה בקשה למנות מנהל עיזבון לשמירת נכסי העיזבון. חשוב לדעת כי אף אם בצוואת המנוח מוזכרת חלוקה מסויימת של הירושה, במידה ומנהל העיזבון והיורשים יגיעו להסכמה כללית, אשר משנה את אופן החלוקה, תגבר חלוקה זו על חלוקת הצוואה.

 

למי מיועד מנהל עיזבון?

 ככתוב לעיל, מינוי מנהל עיזבון מיועד למקרים בהם ישנה מחלוקת בין היורשים על אופן החלוקה או כאשר קיים קושי באיתור היורשים. על פי רוב מדובר בעיזבונות בהיקף גדול.

 

טווחי מחיר עו"ד מנהל עיזבון

משפחות רבות יעדיפו מינוי של עורך דין המתמחה בירושות כמנהל העיזבון – בית המשפט אף יעניק עדיפות לכך במקרים הדורשים פעילויות משפטיות כאלו ואחרות. בית המשפט הוא הקובע את גובה שכר הטרחה של מנהל העיזבון – כאשר תקרת התשלום עומדת על 3% מסך העיזבון (ובמקרים חריגים, בהם נדרשת עבודה רבה מן הרגיל, תקרת התשלום תעמוד על 4%).

 

עורכי דין המתמחים בעיזבונות

עו"ד יוסי ברקוביץ'  – מתמחה בצוואות, ירושות ועוד...כולל הסכמי פשרה לחלוקת עיזבונות. טלפון 03-7207379

דר' רן מובשוביץ, עורכי דין   – עורך דין המתמחה בירושות וצוואות. טלפון - 072-331-0205

משרד עורכי דין בעז קראוס  – משרד עורכי דין המתמחה בדיני ירושה ועיזבון. טלפון – 03-6912307

 

שיתוף

קרא עוד אודות שירותים לגיל השלישי

הידרותרפיה לקשישים

שירותים לגיל השלישי

הידרותרפיה לקשישים

קראו עוד
השאלת ציוד רפואי לקשישים

שירותים לגיל השלישי

השאלת ציוד רפואי לקשישים

קראו עוד
תזונאית (דיאטנית) לקשישים

שירותים לגיל השלישי

תזונאית (דיאטנית) לקשישים

קראו עוד
רפואה גריאטרית 

שירותים לגיל השלישי

רפואה גריאטרית 

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!