קורס מטפלות סיעודיות | לימודי טיפול סיעודי | iSavta
מדוע כדאי לעבור קורס מטפלות סיעודיות?
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

אם בחרת לעסוק בטיפול סיעודי כמשלח ידך, אנו לך בחום לקרוא מדוע לא רק חשוב אלא גם כדאי לך לעבור קורס טיפול סיעודי, הכשרה אשר פותחת דלת לאפשרויות תעסוקה רחבות יותר בסיעוד קשישים.

כיום אין חובה על אדם הבוחר לעסוק בטיפול סיעודי לעבור הכשרה מקצועית בדמות קורס טיפול סיעודי. למעשה ביטוח לאומי מחייב את חברות הסיעוד בהכשרה מקצועית של 30% מן המטפלות באותה חברה בלבד. מצב זה מביא לכך שמטפלות ומטפלים, ללא הכשרה מקצועית מספקת, נאלצים לא אחת להתמודד מול מצבים אשר נוצרים תוך כדי עבודה (אם אירוע בריאותי של המטופל, אם בהתמודדות מול משפחתו וכדו'), מצבים אשר יכלו לתת להם מענה במידה והיו עוברים הכשרה מקצועית כלשהי. 

 

קורס מטפלות סיעודיות

 

בנוסף, גם בקרב משפחות המטופלים קיימת עלייה במודעות לחשיבות קבלת טיפול ע"י מטפלת סיעודית אשר עברה הכשרה מקצועית מתאימה – לא פעם משפחות ידרשו הכשרה מקצועית כתנאי להעסקה, מה שלמעשה מגביל את אפשרויות התעסוקה של מטפלות אשר לא עברו הכשרה שכזו.

 

מהו קורס מטפלות סיעודיות?

 

קורס מטפלות סיעודיות הוא למעשה הכשרה מקצועית בה המטפלת מכירה את עולם הטיפול לצדדיו – הן מבחינת הטיפול המעשי, הן מבחינת הצד התיאורטי (הכרה עם חוק סיעוד, זכויות וחובות וכדו'), הן בחינת בטיחות הבית והסביבה ואף הכשרה בנושא התקשורת מול המטופל ובני משפחתו. הקורס מעניק למטפלת את כל הכלים לעבודה מקצועית ויעילה בבית המטופל הסיעודי.

 

מהו לומדים בקורס מטפלות סיעודיות?

 

קורס מטפלות סיעודיות יכלול מידע עיוני בסיסי בעולם הסיעוד – מהו חוק סיעוד? מי זכאי לטיפול סיעודי? מהו בעצם קשיש סיעודי? מהן חובות המטפלת כלפי המטופל? ומידע מעשי – יסודות הישיבה והיציבה הנכונה, כיצד להושיב או להקים מטופל סיעודי מהמיטה בצורה הנכונה, מתן דגשים על בטיחות הבית, מניעת נפילות והחלקות, שמירה על היגיינה ועוד. בנוסף בקורס המטפלות קיימת עבודה על תקשורת נכונה עם הקשיש ובני משפחתו. 

 

מדוע כדאי לעבור קורס מטפלות סיעודיות?

 

בדומה לכל מקצוע ומקצוע, גם בטיפול הסיעודי מטפלות מקצועיות עם הכשרה פורמלית זוכות לביקוש גבוה יותר ממטפלות ללא הכשרה. הכשרה מקצועית מהווה סוג של תו תקן בעיני המעסיקים, המטפלת אשר עברה הכשרה יודעת לתת מענה מיידי במגוון תחומים וכמובן שהן בעלות ידע מקצועי רב יותר על הקשיש הסיעודי והדרכים הנכונות לטפל בו. מעבר למעמד גבוה יותר מטפלת עם הכשרה מקצועית תוכל לעבוד גם באופן פרטי (כהשלמת הכנסה או כהכנסה עיקרית) ישירות אצל משפחות הזקוקות למטפלת בשכר גבוה בהרבה מתעריף הביטוח הלאומי למטפלת סיעודית. בשל המחסור הקיים בארץ קיים ביקוש רב למטפלות סיעודיות ישראליות, בדגש על מטפלות מנוסות עם הכשרה מקצועית מקיפה. 

 

כדאי לדעת שדרך אתר iSavta  מטפלות סיעודיות יכולות לקבל פניות ישירות ממשפחות בכל רחבי הארץ! (להוסיף קישור לעמוד הרלוונטי)

 

שיתוף

קרא עוד אודות עובדים זרים לסיעוד מידע כללי

9 טעויות בהעסקת מטפלים זרים שיעלו לכם הרבה מאד כסף

עובדים זרים לסיעוד מידע כללי

9 טעויות בהעסקת מטפלים זרים שיעלו לכם הרבה מאד כסף

קראו עוד
העסקת עובד זר בסיעוד

עובדים זרים לסיעוד מידע כללי

העסקת עובד זר בסיעוד

קראו עוד
מטפלים זרים לסיעוד - חגים לאומיים לשנת 2021

עובדים זרים לסיעוד מידע כללי

מטפלים זרים לסיעוד - חגים לאומיים לשנת 2021

קראו עוד
היתרונות להעסקת מטפלת סיעודית בצורה ישירה

עובדים זרים לסיעוד מידע כללי

היתרונות להעסקת מטפלת סיעודית בצורה ישירה

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!