כל מה שצריך לדעת על מטפלים זמניים בסיעוד | iSavta.co.il
כל מה שצריך לדעת על מטפלים זמניים בסיעוד
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

מהו מטפל סיעודי זמני?

מטפל סיעודי זמני הוא מטפל המועסק לתקופה קצרה באופן יחסי על מנת לענות על צרכים או מצבים לא מתוכננים שונים אשר בהם בן משפחה זקוק לסיוע בפעולות היום יומיות באופן זמני או לחילופין עד לקבלת היתר העסקה קבוע למטפל זר ולעתים אף במקרים של יציאה לחופשה ארוכה או מחלה ממושכת של המטפל הקבוע. 

 

גמלת סיעוד זמנית

במקרים בהם קיים צפי של שיפור משמעותי במצב הבריאותי לאחר שחרור מאשפוז תינתן זכאות לגמלת סיעוד זמנית לתקופה של עד 60 יום. מדובר בד"כ בשחרור לאחר ניתוח (למשל ניתוח מעקפים) או שבר ברגל או כל פרוצדורה רפואית אשר לאחריה המטופל יזדקק לסיוע בפעילויות היום יום ו/או להשגחה בביתו. בתום תקופת גמלת הסיעוד הזמנית יהיה ניתן להגיש בקשה להארכה במידת הצורך (כאשר אצל מטופלים מגיל 80 ומעלה הבדיקה תערך באופן אוטומטי). לאחר אישור גמלת הסיעוד הזמנית יהיה ניתן לפנות לחברת סיעוד או לבחור בגמלה בכסף ולשכור את שירותי הטיפול באופן פרטי. 

 

מקרים נוספים בהם ישנו צורך במטפל סיעודי זמני

מעבר למקרים של גמלת סיעוד זמנית משפחות רבות של מטופלים שוכרות שירותי טיפול סיעודי זמניים במצבים שונים כדוגמת במקרים בהם המשפחה נמצאת בתהליך הוצאת אישור העסקה קבוע למטפל זר, במקרים בהם המטפל הסיעודי הקבוע עזב את עבודתו או כאשר עבודתו הופסקה  ויש צורך באיתור מטפל חדש, כמו כן כאשר המטפל הקבוע יוצא לחופשה ארוכה מסיבות שונות (חופשת מולדת, חופשת מחלה) גם אז המשפחה תזדקק לסיוע של מטפל סיעודי זמני. בנוסף לאמור לעיל משפחות רבות בוחרות לשכור את שירותיו של מטפל סיעודי זמני באופן פרטי, כתגבור לתקופה כזו או אחרת, בה לדעת המשפחה יש צורך בסיוע נוסף מעבר לשעות המטפל הסיעודי הקבוע. 

 

כיצד לשכור שירותי טיפול סיעודי זמניים. 

בפני המשפחה עומדות 2 אפשרויות מרכזיות להעסקת מטפל סיעודי זמני – האפשרות הראשונה היא לפנות אל אחת מבין חברות הסיעוד (במקרים בהם קיים מטפל קבוע אז הפנייה תעשה לחברה אשר בה כבר מועסק המטפל הקבוע) ולבקש מהם לשלוח מטפל סיעודי זמני בהתאם לצורך ולמקרה.

האפשרות הנוספת אשר מעניקה למשפחות אפשרות בחירה רחבה יותר היא לשכור שירותי טיפול זמניים בהעסקה ישירה. בהתאם לרפורמה בחוק הסיעוד ניתן לבחור לקבל את גמלת הסיעוד בכסף (בהתאם לרמה הזכאות) ולקבל שירותי סיעוד שלא דרך חברות הסיעוד. היתרון הגדול בהעסקת מטפל זמני באופן ישיר היא האפשרות לבחור את המטפל הסיעודי המתאים ביותר עבור יקירכם, ניתן לבחור מטפל סיעודי מנוסה, בעל הכשרות רלוונטיות (למשל עזרה ראשונה), אשר יעניק את הטיפול המקצועי הטוב ביותר עבור יקירכם. (חשוב לזכור כי המלצות הן חלק חשוב ובלתי נפרד עבור מטפלים בהעסקה ישירה ועל כן הם לרוב ישקיעו ויתנו את הטיפול הסיעודי המסור ביותר עבור יקירכם. ניתן לאתר ולשכור שירותי מטפלים זמניים בהעסקה ישירה דרך אתר iSavta  אשר מציע שירות איתור מטפלים זמניים – כולל אפשרויות סינון נבחרות על מנת לאפשר למשפחות לאתר את המטפל הזמני המתאים עבור צרכי המטופל. לאיתור מטפל סיעודי זמני באתר Isavta היכנסו לכאן.

 

 

 

 



 

שיתוף

קרא עוד אודות טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

קראו עוד
משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

טיפול בקשישים

משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

קראו עוד
המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה

טיפול בקשישים

המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה

קראו עוד
⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

טיפול בקשישים

⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!